Οικογένειες παιδιών με ιδιαίτερες δυσκολίες και σχολική ένταξη /
Στο βιβλίο αυτό εξετάζεται ο σηµαντικός ρόλος της οικογένειας στη σχολική και κατ' επέκταση στην κοινωνική ένταξη των παιδιών µε ιδιαίτερες δυσκολίες. Τα δύο αυτά ζητήµατα, ο ρόλος της οικογένειας και η σχολική ένταξη, αντιµετωπίζονται ως οι δύο βασικές συνιστώσες της ψυχοκοινωνικής εξέλιξης τω...
Wedi'i Gadw mewn:
Awduron Eraill: | Caldin, Roberta (Golygydd), Κουρκούτας, Ηλίας Ε. (Golygydd) |
---|---|
Fformat: | Llyfr |
Iaith: | Greek |
Cyhoeddwyd: |
Αθήνα :
Πεδίο,
2012
|
Cyfres: | Προβλήματα μάθησης και συμπεριφοράς στο σχολείο / Πεδίο
|
Pynciau: |
Eitemau Tebyg
-
Προβλήματα συμπεριφοράς στο σχολείο : οικοσυστημική προσέγγιση /
gan: Molnar, Alex, et al.
Cyhoeddwyd: (2013) -
Το συναίσθημα της αδίκου κατωτερότητος και της καθυστερημένης εκδικήσεως : συμπεράσματα /
gan: Λοβέρδος, Γεράσιμος Ε.
Cyhoeddwyd: (1956) -
Από την ειδική αγωγή στη συμπεριληπτική εκπαίδευση : από το σχολείο σε μια κοινωνία για όλους /
gan: Αβραμίδης, Ηλίας
Cyhoeddwyd: (2013) -
Τα τυφλά παιδιά και η εκπαίδευσή τους : θεωρητικό πλαίσιο και εκπαιδευτική παρέμβαση : διάγνωση μαθησιακών δυσκολιών σε τυφλά παιδιά : προσαρμογή του ΑθηνάΤεστ Διάγνωσης Δυσκολιών Μάθησης σε τυφλά παιδιά /
gan: Τρίγκα-Μερτίκα, Ελένη Δ.
Cyhoeddwyd: (2016) -
Διδασκαλία παιδιών με ειδικές ανάγκες στο συνηθισμένο σχολείο /
gan: Σαλβαράς, Γιάννης
Cyhoeddwyd: (2016)