Οικογένειες παιδιών με ιδιαίτερες δυσκολίες και σχολική ένταξη /
Στο βιβλίο αυτό εξετάζεται ο σηµαντικός ρόλος της οικογένειας στη σχολική και κατ' επέκταση στην κοινωνική ένταξη των παιδιών µε ιδιαίτερες δυσκολίες. Τα δύο αυτά ζητήµατα, ο ρόλος της οικογένειας και η σχολική ένταξη, αντιµετωπίζονται ως οι δύο βασικές συνιστώσες της ψυχοκοινωνικής εξέλιξης τω...
Guardat en:
Altres autors: | Caldin, Roberta (Editor), Κουρκούτας, Ηλίας Ε. (Editor) |
---|---|
Format: | Llibre |
Idioma: | Greek |
Publicat: |
Αθήνα :
Πεδίο,
2012
|
Col·lecció: | Προβλήματα μάθησης και συμπεριφοράς στο σχολείο / Πεδίο
|
Matèries: |
Ítems similars
-
Προβλήματα συμπεριφοράς στο σχολείο : οικοσυστημική προσέγγιση /
per: Molnar, Alex, et al.
Publicat: (2013) -
Το συναίσθημα της αδίκου κατωτερότητος και της καθυστερημένης εκδικήσεως : συμπεράσματα /
per: Λοβέρδος, Γεράσιμος Ε.
Publicat: (1956) -
Από την ειδική αγωγή στη συμπεριληπτική εκπαίδευση : από το σχολείο σε μια κοινωνία για όλους /
per: Αβραμίδης, Ηλίας
Publicat: (2013) -
Τα τυφλά παιδιά και η εκπαίδευσή τους : θεωρητικό πλαίσιο και εκπαιδευτική παρέμβαση : διάγνωση μαθησιακών δυσκολιών σε τυφλά παιδιά : προσαρμογή του ΑθηνάΤεστ Διάγνωσης Δυσκολιών Μάθησης σε τυφλά παιδιά /
per: Τρίγκα-Μερτίκα, Ελένη Δ.
Publicat: (2016) -
Διδασκαλία παιδιών με ειδικές ανάγκες στο συνηθισμένο σχολείο /
per: Σαλβαράς, Γιάννης
Publicat: (2016)