Οικογένειες παιδιών με ιδιαίτερες δυσκολίες και σχολική ένταξη /

Στο βιβλίο αυτό εξετάζεται ο σηµαντικός ρόλος της οικογένειας στη σχολική και κατ' επέκταση στην κοινωνική ένταξη των παιδιών µε ιδιαίτερες δυσκολίες. Τα δύο αυτά ζητήµατα, ο ρόλος της οικογένειας και η σχολική ένταξη, αντιµετωπίζονται ως οι δύο βασικές συνιστώσες της ψυχοκοινωνικής εξέλιξης τω...

全面介绍

Αποθηκεύτηκε σε:
书目详细资料
其他作者: Caldin, Roberta (Επιμελητής έκδοσης), Κουρκούτας, Ηλίας Ε. (Επιμελητής έκδοσης)
格式: 图书
语言:Greek
出版: Αθήνα : Πεδίο, 2012
丛编:Προβλήματα μάθησης και συμπεριφοράς στο σχολείο / Πεδίο
主题:
实物特征
总结:Στο βιβλίο αυτό εξετάζεται ο σηµαντικός ρόλος της οικογένειας στη σχολική και κατ' επέκταση στην κοινωνική ένταξη των παιδιών µε ιδιαίτερες δυσκολίες. Τα δύο αυτά ζητήµατα, ο ρόλος της οικογένειας και η σχολική ένταξη, αντιµετωπίζονται ως οι δύο βασικές συνιστώσες της ψυχοκοινωνικής εξέλιξης των συγκεκριµένων παιδιών. Είναι σηµαντικό το γεγονός ότι κατατίθενται οι απόψεις και οι εµπειρίες ειδικών (πανεπιστηµιακών, ερευνητών, επαγγελµατιών της ψυχικής υγείας, εκπαιδευτικών) από διάφορες χώρες του κόσµου (Ιταλία, Πορτογαλία, Γαλλία, Βέλγιο, ΗΠΑ, Ισραήλ) σχετικά µε διαφορετικές περιπτώσεις παιδιών µε ιδιαιτερότητες (σωµατικές αναπηρίες, εγκεφαλική παράλυση, σύνδροµο Down, προβλήµατα συµπεριφοράς, συναισθηµατικά προβλήµατα, δυσκολίες µάθησης, ΔΕΠ-Υ κ.λπ.). Κοινό σηµείο στις ποικίλες θεωρίες αλλά και πρακτικές ένταξης (που αφορούν εξειδικευµένες παρεµβάσεις και πιλοτικά προγράµµατα) αποτελεί η επιδίωξη ενός κοινωνικού µοντέλου το οποίο θέτει στο επίκεντρο των παρεµβάσεων το ίδιο το παιδί, µε στόχο την ανάδειξη και την αξιοποίηση των ιδίων δυνατοτήτων και δυναµικών του µέσα από εκπαιδευτικά, ψυχολογικά και κοινωνικά περιβάλλοντα, και µε απώτερο σκοπό την αυτόνοµη πορεία του. Το βιβλίο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς και ειδικούς που ασχολούνται µε τις συγκεκριµένες οµάδες παιδιών, σε γονείς που έχουν παιδιά µε ιδιαίτερες δυσκολίες, και σε φοιτητές ανάλογων τµηµάτων.
实物描述:478 σ. : πίν. ; 24 εκ.
参考书目:Περιλαμβάνει βιβλιογραφία
ISBN:978-960-546-088-4