Το σχολείο της προσοχής : μέθοδος ανάπτυξης και αποκατάστασης των επιτελικών λειτουργιών για παιδιά προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας /
Το Σχολείο της Προσοχής αναπτύχθηκε από τις νευροψυχολόγους Tatiana Akhutina και Natalia Pylaeva και βασίζεται στις επιστημονικές θεωρίες του πρωτοπόρου ψυχολόγου και θεμελιωτή της πολιτισμικής-ιστορικής θεωρίας Lev Vygotsky και του μαθητή του και κορυφαίου νευροψυχολόγου Alexander Luria. Αποσκοπεί...
Zapisane w:
Główni autorzy: | Akhutina, Tatiana V. (Autor), Pylaeva, Natalia M. (Autor) |
---|---|
Kolejni autorzy: | Κουτσοκλένης, Αθανάσιος (Tłumacz, Redaktor) |
Format: | Książka |
Język: | Greek Russian |
Wydane: |
Θεσσαλονίκη :
Εκδόσεις Φυλάτος,
2015
|
Hasła przedmiotowe: |
Podobne zapisy
-
Ήρεμος εγώ, ξεχάστε το : μια ιστορία για τη διαταραχή ελλειμματικής προσοχής, με υπερκινητικότητα & παρορμητικότητα /
od: Πατρικίου Σκόνδρα, Αναστασία, i wsp.
Wydane: (2017) -
Η διαχείριση της ΔΕΠ-Υ : από τη θεωρία στην πράξη /
od: Μανιαδάκη, Κατερίνα, i wsp.
Wydane: (2016) -
Πρακτικές διδασκαλίας, μάθησης στο νηπιαγωγείο /
od: Μουμουλίδου, Μαρία
Wydane: (2015) -
Τα προβληματικά παιδιά /
od: Adler, Alfred, 1870-1937 -
Το υπερκινητικό παιδί : τα αίτια, τα προβλήματα και οδηγός αντιμετώπισης, θεραπείας
od: Barnes, Belinda, i wsp.
Wydane: (1992)