Το σχολείο της προσοχής : μέθοδος ανάπτυξης και αποκατάστασης των επιτελικών λειτουργιών για παιδιά προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας /

Το Σχολείο της Προσοχής αναπτύχθηκε από τις νευροψυχολόγους Tatiana Akhutina και Natalia Pylaeva και βασίζεται στις επιστημονικές θεωρίες του πρωτοπόρου ψυχολόγου και θεμελιωτή της πολιτισμικής-ιστορικής θεωρίας Lev Vygotsky και του μαθητή του και κορυφαίου νευροψυχολόγου Alexander Luria. Αποσκοπεί...

Πλήρης περιγραφή

Αποθηκεύτηκε σε:
Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριοι συγγραφείς: Akhutina, Tatiana V. (Συγγραφέας), Pylaeva, Natalia M. (Συγγραφέας)
Άλλοι συγγραφείς: Κουτσοκλένης, Αθανάσιος (Μεταφραστής, Επιμελητής έκδοσης)
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:Greek
Russian
Έκδοση: Θεσσαλονίκη : Εκδόσεις Φυλάτος, 2015
Θέματα:
LEADER 03448namaa2200397 4500
001 main_51843
003 GR-kkKDBK
005 20191001215502.0
006 a|||||r|||||||||||
008 170228s2015uuuugr#a|||er|||| 000|0 gre d
020 |a 978-618-5163-66-2 
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
041 1 |a gre  |h rus  |k spa 
082 0 |a 371.9 
100 1 |4 aut  |a Akhutina, Tatiana V.  |9 21671 
245 1 0 |a Το σχολείο της προσοχής :  |b μέθοδος ανάπτυξης και αποκατάστασης των επιτελικών λειτουργιών για παιδιά προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας /  |c Tatiana V. Akhutina, Natalia M. Pylaeva ; επιμέλεια-μετάφραση Αθανάσιος Κουτσοκλένης 
260 |a Θεσσαλονίκη :  |b Εκδόσεις Φυλάτος,  |c 2015 
300 |a 118 σ. :  |b εικ. ;  |c 28 εκ. 
504 |a Περιλαμβάνει βιβλιογραφία 
520 |a  Το Σχολείο της Προσοχής αναπτύχθηκε από τις νευροψυχολόγους Tatiana Akhutina και Natalia Pylaeva και βασίζεται στις επιστημονικές θεωρίες του πρωτοπόρου ψυχολόγου και θεμελιωτή της πολιτισμικής-ιστορικής θεωρίας Lev Vygotsky και του μαθητή του και κορυφαίου νευροψυχολόγου Alexander Luria. Αποσκοπεί στην αποκατάσταση των μαθησιακών δυσκολιών που προκαλούνται από αδυναμίες στις επιτελικές λειτουργίες. Παράλληλα, εισάγει τα παιδιά στην έννοια του αριθμού μέσα από παιγνιώδεις δραστηριότητες, ενώ παρέχει πληθώρα ευκαιριών για την εξάσκηση οπτικοχωρικών και γραφοκινητικών δεξιοτήτων. 
650 4 |a Διαταραχή ελλειμματικής προσοχής-υπερκινητικότητας  |9 60922 
650 4 |a Διδασκαλία  |x Μεθοδολογία  |9 67070 
650 4 |a Ειδική αγωγή  |9 59580 
650 4 |a Εκπαίδευση, Προσχολική  |x Προγράμματα δραστηριοτήτων  |9 62934 
650 4 |a Εκπαίδευση, Στοιχειώδης  |x Προγράμματα δραστηριοτήτων  |9 63699 
650 4 |a Εκπαιδευτικός σχεδιασμός  |9 56511 
650 4 |a Μάθηση, Δυσκολίες της  |9 67778 
650 4 |a Παιδιά, Προβληματικά  |9 66245 
650 4 |a Υπερκινητικά παιδιά  |9 63012 
700 1 |4 aut  |a Pylaeva, Natalia M.  |9 21672 
700 1 |4 trl  |4 edt  |a Κουτσοκλένης, Αθανάσιος  |9 21673 
700 1 |a Akhutina, Tatiana V.  |t Το σχολείο της προσοχής : μέθοδος ανάπτυξης και αποκατάστασης των επιτελικών λειτουργιών για παιδιά προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας  |9 121985 
710 2 |4 pbl  |a Φυλάτος  |9 32527 
942 |c BK 
999 |c 55774  |d 55774 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 371_900000000000000_AKH  |7 0  |9 71750  |a KDBK  |b KDBK  |d 2017-02-28  |e Αγορά  |i 00592017  |l 3  |m 1  |o 371.9 AKH  |p 00592017  |r 2020-02-21  |s 2020-01-20  |w 2019-04-29  |y BK