Το σχολείο της προσοχής : μέθοδος ανάπτυξης και αποκατάστασης των επιτελικών λειτουργιών για παιδιά προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας /
Το Σχολείο της Προσοχής αναπτύχθηκε από τις νευροψυχολόγους Tatiana Akhutina και Natalia Pylaeva και βασίζεται στις επιστημονικές θεωρίες του πρωτοπόρου ψυχολόγου και θεμελιωτή της πολιτισμικής-ιστορικής θεωρίας Lev Vygotsky και του μαθητή του και κορυφαίου νευροψυχολόγου Alexander Luria. Αποσκοπεί...
Αποθηκεύτηκε σε:
| Κύριοι συγγραφείς: | , |
|---|---|
| Άλλοι συγγραφείς: | |
| Μορφή: | Βιβλίο |
| Γλώσσα: | Greek Russian |
| Έκδοση: |
Θεσσαλονίκη :
Εκδόσεις Φυλάτος,
2015
|
| Θέματα: |
| LEADER | 03448namaa2200397 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | main_51843 | ||
| 003 | GR-kkKDBK | ||
| 005 | 20191001215502.0 | ||
| 006 | a|||||r||||||||||| | ||
| 008 | 170228s2015uuuugr#a|||er|||| 000|0 gre d | ||
| 020 | |a 978-618-5163-66-2 | ||
| 040 | |a GR-kkKDBK |b gre |d GR-kkKDBK |e AACR2 | ||
| 041 | 1 | |a gre |h rus |k spa | |
| 082 | 0 | |a 371.9 | |
| 100 | 1 | |4 aut |a Akhutina, Tatiana V. |9 21671 | |
| 245 | 1 | 0 | |a Το σχολείο της προσοχής : |b μέθοδος ανάπτυξης και αποκατάστασης των επιτελικών λειτουργιών για παιδιά προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας / |c Tatiana V. Akhutina, Natalia M. Pylaeva ; επιμέλεια-μετάφραση Αθανάσιος Κουτσοκλένης |
| 260 | |a Θεσσαλονίκη : |b Εκδόσεις Φυλάτος, |c 2015 | ||
| 300 | |a 118 σ. : |b εικ. ; |c 28 εκ. | ||
| 504 | |a Περιλαμβάνει βιβλιογραφία | ||
| 520 | |a Το Σχολείο της Προσοχής αναπτύχθηκε από τις νευροψυχολόγους Tatiana Akhutina και Natalia Pylaeva και βασίζεται στις επιστημονικές θεωρίες του πρωτοπόρου ψυχολόγου και θεμελιωτή της πολιτισμικής-ιστορικής θεωρίας Lev Vygotsky και του μαθητή του και κορυφαίου νευροψυχολόγου Alexander Luria. Αποσκοπεί στην αποκατάσταση των μαθησιακών δυσκολιών που προκαλούνται από αδυναμίες στις επιτελικές λειτουργίες. Παράλληλα, εισάγει τα παιδιά στην έννοια του αριθμού μέσα από παιγνιώδεις δραστηριότητες, ενώ παρέχει πληθώρα ευκαιριών για την εξάσκηση οπτικοχωρικών και γραφοκινητικών δεξιοτήτων. | ||
| 650 | 4 | |a Διαταραχή ελλειμματικής προσοχής-υπερκινητικότητας |9 60922 | |
| 650 | 4 | |a Διδασκαλία |x Μεθοδολογία |9 67070 | |
| 650 | 4 | |a Ειδική αγωγή |9 59580 | |
| 650 | 4 | |a Εκπαίδευση, Προσχολική |x Προγράμματα δραστηριοτήτων |9 62934 | |
| 650 | 4 | |a Εκπαίδευση, Στοιχειώδης |x Προγράμματα δραστηριοτήτων |9 63699 | |
| 650 | 4 | |a Εκπαιδευτικός σχεδιασμός |9 56511 | |
| 650 | 4 | |a Μάθηση, Δυσκολίες της |9 67778 | |
| 650 | 4 | |a Παιδιά, Προβληματικά |9 66245 | |
| 650 | 4 | |a Υπερκινητικά παιδιά |9 63012 | |
| 700 | 1 | |4 aut |a Pylaeva, Natalia M. |9 21672 | |
| 700 | 1 | |4 trl |4 edt |a Κουτσοκλένης, Αθανάσιος |9 21673 | |
| 700 | 1 | |a Akhutina, Tatiana V. |t Το σχολείο της προσοχής : μέθοδος ανάπτυξης και αποκατάστασης των επιτελικών λειτουργιών για παιδιά προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας |9 121985 | |
| 710 | 2 | |4 pbl |a Φυλάτος |9 32527 | |
| 942 | |c BK | ||
| 999 | |c 55774 |d 55774 | ||
| 952 | |0 0 |1 0 |4 0 |6 371_900000000000000_AKH |7 0 |9 71750 |a KDBK |b KDBK |d 2017-02-28 |e Αγορά |i 00592017 |l 3 |m 1 |o 371.9 AKH |p 00592017 |r 2020-02-21 |s 2020-01-20 |w 2019-04-29 |y BK | ||