Το σχολείο της προσοχής : μέθοδος ανάπτυξης και αποκατάστασης των επιτελικών λειτουργιών για παιδιά προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας /
Το Σχολείο της Προσοχής αναπτύχθηκε από τις νευροψυχολόγους Tatiana Akhutina και Natalia Pylaeva και βασίζεται στις επιστημονικές θεωρίες του πρωτοπόρου ψυχολόγου και θεμελιωτή της πολιτισμικής-ιστορικής θεωρίας Lev Vygotsky και του μαθητή του και κορυφαίου νευροψυχολόγου Alexander Luria. Αποσκοπεί...
Bewaard in:
Hoofdauteurs: | Akhutina, Tatiana V. (Auteur), Pylaeva, Natalia M. (Auteur) |
---|---|
Andere auteurs: | Κουτσοκλένης, Αθανάσιος (Vertaler, Redacteur) |
Formaat: | Boek |
Taal: | Greek Russian |
Gepubliceerd in: |
Θεσσαλονίκη :
Εκδόσεις Φυλάτος,
2015
|
Onderwerpen: |
Gelijkaardige items
-
Ήρεμος εγώ, ξεχάστε το : μια ιστορία για τη διαταραχή ελλειμματικής προσοχής, με υπερκινητικότητα & παρορμητικότητα /
door: Πατρικίου Σκόνδρα, Αναστασία, et al.
Gepubliceerd in: (2017) -
Η διαχείριση της ΔΕΠ-Υ : από τη θεωρία στην πράξη /
door: Μανιαδάκη, Κατερίνα, et al.
Gepubliceerd in: (2016) -
Πρακτικές διδασκαλίας, μάθησης στο νηπιαγωγείο /
door: Μουμουλίδου, Μαρία
Gepubliceerd in: (2015) -
Τα προβληματικά παιδιά /
door: Adler, Alfred, 1870-1937 -
Το υπερκινητικό παιδί : τα αίτια, τα προβλήματα και οδηγός αντιμετώπισης, θεραπείας
door: Barnes, Belinda, et al.
Gepubliceerd in: (1992)