Το σχολείο της προσοχής : μέθοδος ανάπτυξης και αποκατάστασης των επιτελικών λειτουργιών για παιδιά προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας /
Το Σχολείο της Προσοχής αναπτύχθηκε από τις νευροψυχολόγους Tatiana Akhutina και Natalia Pylaeva και βασίζεται στις επιστημονικές θεωρίες του πρωτοπόρου ψυχολόγου και θεμελιωτή της πολιτισμικής-ιστορικής θεωρίας Lev Vygotsky και του μαθητή του και κορυφαίου νευροψυχολόγου Alexander Luria. Αποσκοπεί...
Salvato in:
Autori principali: | Akhutina, Tatiana V. (Autore), Pylaeva, Natalia M. (Autore) |
---|---|
Altri autori: | Κουτσοκλένης, Αθανάσιος (Traduttore, Redattore) |
Natura: | Libro |
Lingua: | Greek Russian |
Pubblicazione: |
Θεσσαλονίκη :
Εκδόσεις Φυλάτος,
2015
|
Soggetti: |
Documenti analoghi
-
Ήρεμος εγώ, ξεχάστε το : μια ιστορία για τη διαταραχή ελλειμματικής προσοχής, με υπερκινητικότητα & παρορμητικότητα /
di: Πατρικίου Σκόνδρα, Αναστασία, et al.
Pubblicazione: (2017) -
Η διαχείριση της ΔΕΠ-Υ : από τη θεωρία στην πράξη /
di: Μανιαδάκη, Κατερίνα, et al.
Pubblicazione: (2016) -
Πρακτικές διδασκαλίας, μάθησης στο νηπιαγωγείο /
di: Μουμουλίδου, Μαρία
Pubblicazione: (2015) -
Τα προβληματικά παιδιά /
di: Adler, Alfred, 1870-1937 -
Το υπερκινητικό παιδί : τα αίτια, τα προβλήματα και οδηγός αντιμετώπισης, θεραπείας
di: Barnes, Belinda, et al.
Pubblicazione: (1992)