Το σχολείο της προσοχής : μέθοδος ανάπτυξης και αποκατάστασης των επιτελικών λειτουργιών για παιδιά προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας /
Το Σχολείο της Προσοχής αναπτύχθηκε από τις νευροψυχολόγους Tatiana Akhutina και Natalia Pylaeva και βασίζεται στις επιστημονικές θεωρίες του πρωτοπόρου ψυχολόγου και θεμελιωτή της πολιτισμικής-ιστορικής θεωρίας Lev Vygotsky και του μαθητή του και κορυφαίου νευροψυχολόγου Alexander Luria. Αποσκοπεί...
Enregistré dans:
Auteurs principaux: | Akhutina, Tatiana V. (Auteur), Pylaeva, Natalia M. (Auteur) |
---|---|
Autres auteurs: | Κουτσοκλένης, Αθανάσιος (Traducteur, Éditeur intellectuel) |
Format: | Livre |
Langue: | Greek Russian |
Publié: |
Θεσσαλονίκη :
Εκδόσεις Φυλάτος,
2015
|
Sujets: |
Documents similaires
-
Ήρεμος εγώ, ξεχάστε το : μια ιστορία για τη διαταραχή ελλειμματικής προσοχής, με υπερκινητικότητα & παρορμητικότητα /
par: Πατρικίου Σκόνδρα, Αναστασία, et autres
Publié: (2017) -
Η διαχείριση της ΔΕΠ-Υ : από τη θεωρία στην πράξη /
par: Μανιαδάκη, Κατερίνα, et autres
Publié: (2016) -
Πρακτικές διδασκαλίας, μάθησης στο νηπιαγωγείο /
par: Μουμουλίδου, Μαρία
Publié: (2015) -
Τα προβληματικά παιδιά /
par: Adler, Alfred, 1870-1937 -
Το υπερκινητικό παιδί : τα αίτια, τα προβλήματα και οδηγός αντιμετώπισης, θεραπείας
par: Barnes, Belinda, et autres
Publié: (1992)