Το σχολείο της προσοχής : μέθοδος ανάπτυξης και αποκατάστασης των επιτελικών λειτουργιών για παιδιά προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας /
Το Σχολείο της Προσοχής αναπτύχθηκε από τις νευροψυχολόγους Tatiana Akhutina και Natalia Pylaeva και βασίζεται στις επιστημονικές θεωρίες του πρωτοπόρου ψυχολόγου και θεμελιωτή της πολιτισμικής-ιστορικής θεωρίας Lev Vygotsky και του μαθητή του και κορυφαίου νευροψυχολόγου Alexander Luria. Αποσκοπεί...
Guardado en:
Autores principales: | Akhutina, Tatiana V. (Autor), Pylaeva, Natalia M. (Autor) |
---|---|
Otros Autores: | Κουτσοκλένης, Αθανάσιος (Traductor, Editor ) |
Formato: | Libro |
Lenguaje: | Greek Russian |
Publicado: |
Θεσσαλονίκη :
Εκδόσεις Φυλάτος,
2015
|
Materias: |
Ejemplares similares
-
Ήρεμος εγώ, ξεχάστε το : μια ιστορία για τη διαταραχή ελλειμματικής προσοχής, με υπερκινητικότητα & παρορμητικότητα /
por: Πατρικίου Σκόνδρα, Αναστασία, et al.
Publicado: (2017) -
Η διαχείριση της ΔΕΠ-Υ : από τη θεωρία στην πράξη /
por: Μανιαδάκη, Κατερίνα, et al.
Publicado: (2016) -
Πρακτικές διδασκαλίας, μάθησης στο νηπιαγωγείο /
por: Μουμουλίδου, Μαρία
Publicado: (2015) -
Τα προβληματικά παιδιά /
por: Adler, Alfred, 1870-1937 -
Το υπερκινητικό παιδί : τα αίτια, τα προβλήματα και οδηγός αντιμετώπισης, θεραπείας
por: Barnes, Belinda, et al.
Publicado: (1992)