Το σχολείο της προσοχής : μέθοδος ανάπτυξης και αποκατάστασης των επιτελικών λειτουργιών για παιδιά προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας /
Το Σχολείο της Προσοχής αναπτύχθηκε από τις νευροψυχολόγους Tatiana Akhutina και Natalia Pylaeva και βασίζεται στις επιστημονικές θεωρίες του πρωτοπόρου ψυχολόγου και θεμελιωτή της πολιτισμικής-ιστορικής θεωρίας Lev Vygotsky και του μαθητή του και κορυφαίου νευροψυχολόγου Alexander Luria. Αποσκοπεί...
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριοι συγγραφείς: | Akhutina, Tatiana V. (Συγγραφέας), Pylaeva, Natalia M. (Συγγραφέας) |
---|---|
Άλλοι συγγραφείς: | Κουτσοκλένης, Αθανάσιος (Μεταφραστής, Επιμελητής έκδοσης) |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek Russian |
Έκδοση: |
Θεσσαλονίκη :
Εκδόσεις Φυλάτος,
2015
|
Θέματα: |
Παρόμοια τεκμήρια
-
Ήρεμος εγώ, ξεχάστε το : μια ιστορία για τη διαταραχή ελλειμματικής προσοχής, με υπερκινητικότητα & παρορμητικότητα /
ανά: Πατρικίου Σκόνδρα, Αναστασία, κ.ά.
Έκδοση: (2017) -
Η διαχείριση της ΔΕΠ-Υ : από τη θεωρία στην πράξη /
ανά: Μανιαδάκη, Κατερίνα, κ.ά.
Έκδοση: (2016) -
Πρακτικές διδασκαλίας, μάθησης στο νηπιαγωγείο /
ανά: Μουμουλίδου, Μαρία
Έκδοση: (2015) -
Τα προβληματικά παιδιά /
ανά: Adler, Alfred, 1870-1937 -
Το υπερκινητικό παιδί : τα αίτια, τα προβλήματα και οδηγός αντιμετώπισης, θεραπείας
ανά: Barnes, Belinda, κ.ά.
Έκδοση: (1992)