Το σχολείο της προσοχής : μέθοδος ανάπτυξης και αποκατάστασης των επιτελικών λειτουργιών για παιδιά προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας /
Το Σχολείο της Προσοχής αναπτύχθηκε από τις νευροψυχολόγους Tatiana Akhutina και Natalia Pylaeva και βασίζεται στις επιστημονικές θεωρίες του πρωτοπόρου ψυχολόγου και θεμελιωτή της πολιτισμικής-ιστορικής θεωρίας Lev Vygotsky και του μαθητή του και κορυφαίου νευροψυχολόγου Alexander Luria. Αποσκοπεί...
Gespeichert in:
Hauptverfasser: | Akhutina, Tatiana V. (VerfasserIn), Pylaeva, Natalia M. (VerfasserIn) |
---|---|
Weitere Verfasser: | Κουτσοκλένης, Αθανάσιος (ÜbersetzerIn, HerausgeberIn) |
Format: | Buch |
Sprache: | Greek Russian |
Veröffentlicht: |
Θεσσαλονίκη :
Εκδόσεις Φυλάτος,
2015
|
Schlagworte: |
Ähnliche Einträge
-
Ήρεμος εγώ, ξεχάστε το : μια ιστορία για τη διαταραχή ελλειμματικής προσοχής, με υπερκινητικότητα & παρορμητικότητα /
von: Πατρικίου Σκόνδρα, Αναστασία, et al.
Veröffentlicht: (2017) -
Η διαχείριση της ΔΕΠ-Υ : από τη θεωρία στην πράξη /
von: Μανιαδάκη, Κατερίνα, et al.
Veröffentlicht: (2016) -
Πρακτικές διδασκαλίας, μάθησης στο νηπιαγωγείο /
von: Μουμουλίδου, Μαρία
Veröffentlicht: (2015) -
Τα προβληματικά παιδιά /
von: Adler, Alfred, 1870-1937 -
Το υπερκινητικό παιδί : τα αίτια, τα προβλήματα και οδηγός αντιμετώπισης, θεραπείας
von: Barnes, Belinda, et al.
Veröffentlicht: (1992)