Το σχολείο της προσοχής : μέθοδος ανάπτυξης και αποκατάστασης των επιτελικών λειτουργιών για παιδιά προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας /
Το Σχολείο της Προσοχής αναπτύχθηκε από τις νευροψυχολόγους Tatiana Akhutina και Natalia Pylaeva και βασίζεται στις επιστημονικές θεωρίες του πρωτοπόρου ψυχολόγου και θεμελιωτή της πολιτισμικής-ιστορικής θεωρίας Lev Vygotsky και του μαθητή του και κορυφαίου νευροψυχολόγου Alexander Luria. Αποσκοπεί...
Guardat en:
Autors principals: | Akhutina, Tatiana V. (Autor), Pylaeva, Natalia M. (Autor) |
---|---|
Altres autors: | Κουτσοκλένης, Αθανάσιος (Traductor, Editor) |
Format: | Llibre |
Idioma: | Greek Russian |
Publicat: |
Θεσσαλονίκη :
Εκδόσεις Φυλάτος,
2015
|
Matèries: |
Ítems similars
-
Ήρεμος εγώ, ξεχάστε το : μια ιστορία για τη διαταραχή ελλειμματικής προσοχής, με υπερκινητικότητα & παρορμητικότητα /
per: Πατρικίου Σκόνδρα, Αναστασία, et al.
Publicat: (2017) -
Η διαχείριση της ΔΕΠ-Υ : από τη θεωρία στην πράξη /
per: Μανιαδάκη, Κατερίνα, et al.
Publicat: (2016) -
Πρακτικές διδασκαλίας, μάθησης στο νηπιαγωγείο /
per: Μουμουλίδου, Μαρία
Publicat: (2015) -
Τα προβληματικά παιδιά /
per: Adler, Alfred, 1870-1937 -
Το υπερκινητικό παιδί : τα αίτια, τα προβλήματα και οδηγός αντιμετώπισης, θεραπείας
per: Barnes, Belinda, et al.
Publicat: (1992)