Το σχολείο της προσοχής : μέθοδος ανάπτυξης και αποκατάστασης των επιτελικών λειτουργιών για παιδιά προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας /
Το Σχολείο της Προσοχής αναπτύχθηκε από τις νευροψυχολόγους Tatiana Akhutina και Natalia Pylaeva και βασίζεται στις επιστημονικές θεωρίες του πρωτοπόρου ψυχολόγου και θεμελιωτή της πολιτισμικής-ιστορικής θεωρίας Lev Vygotsky και του μαθητή του και κορυφαίου νευροψυχολόγου Alexander Luria. Αποσκοπεί...
محفوظ في:
المؤلفون الرئيسيون: | Akhutina, Tatiana V. (مؤلف), Pylaeva, Natalia M. (مؤلف) |
---|---|
مؤلفون آخرون: | Κουτσοκλένης, Αθανάσιος (المترجم, المحرر) |
التنسيق: | كتاب |
اللغة: | Greek Russian |
منشور في: |
Θεσσαλονίκη :
Εκδόσεις Φυλάτος,
2015
|
الموضوعات: |
مواد مشابهة
-
Ήρεμος εγώ, ξεχάστε το : μια ιστορία για τη διαταραχή ελλειμματικής προσοχής, με υπερκινητικότητα & παρορμητικότητα /
بواسطة: Πατρικίου Σκόνδρα, Αναστασία, وآخرون
منشور في: (2017) -
Η διαχείριση της ΔΕΠ-Υ : από τη θεωρία στην πράξη /
بواسطة: Μανιαδάκη, Κατερίνα, وآخرون
منشور في: (2016) -
Πρακτικές διδασκαλίας, μάθησης στο νηπιαγωγείο /
بواسطة: Μουμουλίδου, Μαρία
منشور في: (2015) -
Τα προβληματικά παιδιά /
بواسطة: Adler, Alfred, 1870-1937 -
Το υπερκινητικό παιδί : τα αίτια, τα προβλήματα και οδηγός αντιμετώπισης, θεραπείας
بواسطة: Barnes, Belinda, وآخرون
منشور في: (1992)