Ψυχοπαιδαγωγικά εργαλεία της νηπιαγωγού : ενίσχυση του ρόλου, ασκήσεις και παιχνίδια για την τάξη /

Το βιβλίο αυτό έχει σαν πρώτο στόχο να εμπλουτίσει το ρόλο της Νηπιαγωγού στην πολυπλοκότητα της σημερινής εποχής. Μέσα από τα θεωρητικά στοιχεία -αλλά και τις πρακτικές επισημάνσεις- διευκολύνεται η οριοθέτηση του ρόλου της..., άρα και η αυτοπροστασία της από την εξουθένωση. Ο δεύτερος στόχος το...

詳細記述

保存先:
書誌詳細
第一著者: Πυρουνάκη-Λιωνή, Μαρία (著者)
その他の著者: Γραμμένος, Θάνος (編集者)
フォーマット: 図書
言語:Greek
出版事項: Αθήνα : Εκδόσεις Θυμάρι, 2016
版:1η έκδ.
シリーズ:Αγωγή : Παιχνίδια και αγωγή νηπιακής και παιδικής ηλικίας ; 1
Ανθρώπινες σχέσεις, αγωγή, συμπεριφορά, υγεία / Θυμάρι
Θυμάρι ; 226
主題:
その他の書誌記述
要約:Το βιβλίο αυτό έχει σαν πρώτο στόχο να εμπλουτίσει το ρόλο της Νηπιαγωγού στην πολυπλοκότητα της σημερινής εποχής. Μέσα από τα θεωρητικά στοιχεία -αλλά και τις πρακτικές επισημάνσεις- διευκολύνεται η οριοθέτηση του ρόλου της..., άρα και η αυτοπροστασία της από την εξουθένωση. Ο δεύτερος στόχος του βιβλίου είναι να διευκολύνει άμεσα και πρακτικά την Νηπιαγωγό στο καθημερινό της έργο με τα παιδιά. Εφαρμόζοντας τις "ασκήσεις για την τάξη", προάγει βασικά ζητούμενα του ψυχοπαιδαγωγικού σκοπού του Νηπιαγωγείου ως θεσμού. Συγκεκριμένα, προάγει την ένταξη των παιδιών στην τάξη, την αποδοχή και την αξιοποίηση της διαφορετικότητας, τη συνεργασία και την επικοινωνία μεταξύ τους.
物理的記述:195 σ. : εικ., πίν., σχημ. ; 25 εκ.
書誌:Περιλαμβάνει βιβλιογραφία
ISBN:978-960-349-139-2