Ψυχοπαιδαγωγικά εργαλεία της νηπιαγωγού : ενίσχυση του ρόλου, ασκήσεις και παιχνίδια για την τάξη /
Το βιβλίο αυτό έχει σαν πρώτο στόχο να εμπλουτίσει το ρόλο της Νηπιαγωγού στην πολυπλοκότητα της σημερινής εποχής. Μέσα από τα θεωρητικά στοιχεία -αλλά και τις πρακτικές επισημάνσεις- διευκολύνεται η οριοθέτηση του ρόλου της..., άρα και η αυτοπροστασία της από την εξουθένωση. Ο δεύτερος στόχος το...
Gardado en:
Autor Principal: | |
---|---|
Outros autores: | |
Formato: | Libro |
Idioma: | Greek |
Publicado: |
Αθήνα :
Εκδόσεις Θυμάρι,
2016
|
Edición: | 1η έκδ. |
Series: | Αγωγή : Παιχνίδια και αγωγή νηπιακής και παιδικής ηλικίας ;
1 Ανθρώπινες σχέσεις, αγωγή, συμπεριφορά, υγεία / Θυμάρι Θυμάρι ; 226 |
Θέματα: |
LEADER | 03466namaa2200361 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | main_51840 | ||
003 | GR-kkKDBK | ||
005 | 20191001215501.0 | ||
006 | a|||||r||||||||||| | ||
008 | 170228s2016uuuugr#af||ar|||| 000|0 gre d | ||
020 | |a 978-960-349-139-2 | ||
040 | |a GR-kkKDBK |b gre |d GR-kkKDBK |e AACR2 | ||
082 | 0 | |a 372 | |
100 | 1 | |4 aut |a Πυρουνάκη-Λιωνή, Μαρία |9 21667 | |
245 | 1 | 0 | |a Ψυχοπαιδαγωγικά εργαλεία της νηπιαγωγού : |b ενίσχυση του ρόλου, ασκήσεις και παιχνίδια για την τάξη / |c Μαρία Πυρουνάκη-Λιωνή και ομάδα συνεργατών νηπιαγωγών ; επιμέλεια κειμένου και έκδοσης Θάνος Γραμμένος |
250 | |a 1η έκδ. | ||
260 | |a Αθήνα : |b Εκδόσεις Θυμάρι, |c 2016 | ||
300 | |a 195 σ. : |b εικ., πίν., σχημ. ; |c 25 εκ. | ||
490 | 0 | |a Αγωγή : Παιχνίδια και αγωγή νηπιακής και παιδικής ηλικίας ; |v 1 | |
490 | 0 | |a Ανθρώπινες σχέσεις, αγωγή, συμπεριφορά, υγεία / Θυμάρι | |
490 | 0 | |a Θυμάρι ; |v 226 | |
504 | |a Περιλαμβάνει βιβλιογραφία | ||
520 | |a Το βιβλίο αυτό έχει σαν πρώτο στόχο να εμπλουτίσει το ρόλο της Νηπιαγωγού στην πολυπλοκότητα της σημερινής εποχής. Μέσα από τα θεωρητικά στοιχεία -αλλά και τις πρακτικές επισημάνσεις- διευκολύνεται η οριοθέτηση του ρόλου της..., άρα και η αυτοπροστασία της από την εξουθένωση. Ο δεύτερος στόχος του βιβλίου είναι να διευκολύνει άμεσα και πρακτικά την Νηπιαγωγό στο καθημερινό της έργο με τα παιδιά. Εφαρμόζοντας τις "ασκήσεις για την τάξη", προάγει βασικά ζητούμενα του ψυχοπαιδαγωγικού σκοπού του Νηπιαγωγείου ως θεσμού. Συγκεκριμένα, προάγει την ένταξη των παιδιών στην τάξη, την αποδοχή και την αξιοποίηση της διαφορετικότητας, τη συνεργασία και την επικοινωνία μεταξύ τους. | ||
650 | 4 | |a Εκπαίδευση, Προσχολική |x Διδασκαλία |9 67742 | |
650 | 4 | |a Εκπαίδευση, Προσχολική |x Προγράμματα δραστηριοτήτων |9 62934 | |
650 | 4 | |a Νηπιαγωγεία |x Προγράμματα δραστηριοτήτων |9 60947 | |
650 | 4 | |a Παιχνίδια, Εκπαιδευτικά |9 65703 | |
700 | 1 | |4 edt |a Γραμμένος, Θάνος |9 6577 | |
700 | 1 | |a Πυρουνάκη-Λιωνή, Μαρία |t Ψυχοπαιδαγωγικά εργαλεία της νηπιαγωγού : ενίσχυση του ρόλου, ασκήσεις και παιχνίδια για την τάξη |9 121982 | |
710 | 2 | |4 pbl |a Θυμάρι |9 26140 | |
942 | |c BK | ||
999 | |c 55771 |d 55771 | ||
952 | |0 0 |1 0 |2 ddc |4 0 |6 372_000000000000000_ΨΥΧ |7 0 |9 71746 |a KDBK |b KDBK |c LCR |d 2017-02-28 |e Αγορά |i 01002017 |l 2 |o 372 ΨΥΧ |p 01002017 |r 2022-04-26 |s 2022-04-06 |w 2019-04-29 |y BK |