Ψυχοπαιδαγωγικά εργαλεία της νηπιαγωγού : ενίσχυση του ρόλου, ασκήσεις και παιχνίδια για την τάξη /

Το βιβλίο αυτό έχει σαν πρώτο στόχο να εμπλουτίσει το ρόλο της Νηπιαγωγού στην πολυπλοκότητα της σημερινής εποχής. Μέσα από τα θεωρητικά στοιχεία -αλλά και τις πρακτικές επισημάνσεις- διευκολύνεται η οριοθέτηση του ρόλου της..., άρα και η αυτοπροστασία της από την εξουθένωση. Ο δεύτερος στόχος το...

Descrición completa

Gardado en:
Detalles Bibliográficos
Autor Principal: Πυρουνάκη-Λιωνή, Μαρία (Συγγραφέας)
Outros autores: Γραμμένος, Θάνος (Επιμελητής έκδοσης)
Formato: Libro
Idioma:Greek
Publicado: Αθήνα : Εκδόσεις Θυμάρι, 2016
Edición:1η έκδ.
Series:Αγωγή : Παιχνίδια και αγωγή νηπιακής και παιδικής ηλικίας ; 1
Ανθρώπινες σχέσεις, αγωγή, συμπεριφορά, υγεία / Θυμάρι
Θυμάρι ; 226
Θέματα:
LEADER 03466namaa2200361 4500
001 main_51840
003 GR-kkKDBK
005 20191001215501.0
006 a|||||r|||||||||||
008 170228s2016uuuugr#af||ar|||| 000|0 gre d
020 |a 978-960-349-139-2 
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
082 0 |a 372 
100 1 |4 aut  |a Πυρουνάκη-Λιωνή, Μαρία  |9 21667 
245 1 0 |a Ψυχοπαιδαγωγικά εργαλεία της νηπιαγωγού :  |b ενίσχυση του ρόλου, ασκήσεις και παιχνίδια για την τάξη /  |c Μαρία Πυρουνάκη-Λιωνή και ομάδα συνεργατών νηπιαγωγών ; επιμέλεια κειμένου και έκδοσης Θάνος Γραμμένος 
250 |a 1η έκδ. 
260 |a Αθήνα :  |b Εκδόσεις Θυμάρι,  |c 2016 
300 |a 195 σ. :  |b εικ., πίν., σχημ. ;  |c 25 εκ. 
490 0 |a Αγωγή : Παιχνίδια και αγωγή νηπιακής και παιδικής ηλικίας ;  |v 1 
490 0 |a Ανθρώπινες σχέσεις, αγωγή, συμπεριφορά, υγεία / Θυμάρι 
490 0 |a Θυμάρι ;  |v 226 
504 |a Περιλαμβάνει βιβλιογραφία 
520 |a Το βιβλίο αυτό έχει σαν πρώτο στόχο να εμπλουτίσει το ρόλο της Νηπιαγωγού στην πολυπλοκότητα της σημερινής εποχής. Μέσα από τα θεωρητικά στοιχεία -αλλά και τις πρακτικές επισημάνσεις- διευκολύνεται η οριοθέτηση του ρόλου της..., άρα και η αυτοπροστασία της από την εξουθένωση. Ο δεύτερος στόχος του βιβλίου είναι να διευκολύνει άμεσα και πρακτικά την Νηπιαγωγό στο καθημερινό της έργο με τα παιδιά. Εφαρμόζοντας τις "ασκήσεις για την τάξη", προάγει βασικά ζητούμενα του ψυχοπαιδαγωγικού σκοπού του Νηπιαγωγείου ως θεσμού. Συγκεκριμένα, προάγει την ένταξη των παιδιών στην τάξη, την αποδοχή και την αξιοποίηση της διαφορετικότητας, τη συνεργασία και την επικοινωνία μεταξύ τους. 
650 4 |a Εκπαίδευση, Προσχολική  |x Διδασκαλία  |9 67742 
650 4 |a Εκπαίδευση, Προσχολική  |x Προγράμματα δραστηριοτήτων  |9 62934 
650 4 |a Νηπιαγωγεία  |x Προγράμματα δραστηριοτήτων  |9 60947 
650 4 |a Παιχνίδια, Εκπαιδευτικά  |9 65703 
700 1 |4 edt  |a Γραμμένος, Θάνος  |9 6577 
700 1 |a Πυρουνάκη-Λιωνή, Μαρία  |t Ψυχοπαιδαγωγικά εργαλεία της νηπιαγωγού : ενίσχυση του ρόλου, ασκήσεις και παιχνίδια για την τάξη  |9 121982 
710 2 |4 pbl  |a Θυμάρι  |9 26140 
942 |c BK 
999 |c 55771  |d 55771 
952 |0 0  |1 0  |2 ddc  |4 0  |6 372_000000000000000_ΨΥΧ  |7 0  |9 71746  |a KDBK  |b KDBK  |c LCR  |d 2017-02-28  |e Αγορά  |i 01002017  |l 2  |o 372 ΨΥΧ  |p 01002017  |r 2022-04-26  |s 2022-04-06  |w 2019-04-29  |y BK