Ψυχοπαιδαγωγικά εργαλεία της νηπιαγωγού : ενίσχυση του ρόλου, ασκήσεις και παιχνίδια για την τάξη /

Το βιβλίο αυτό έχει σαν πρώτο στόχο να εμπλουτίσει το ρόλο της Νηπιαγωγού στην πολυπλοκότητα της σημερινής εποχής. Μέσα από τα θεωρητικά στοιχεία -αλλά και τις πρακτικές επισημάνσεις- διευκολύνεται η οριοθέτηση του ρόλου της..., άρα και η αυτοπροστασία της από την εξουθένωση. Ο δεύτερος στόχος το...

Descrición completa

Gardado en:
Detalles Bibliográficos
Autor Principal: Πυρουνάκη-Λιωνή, Μαρία (Συγγραφέας)
Outros autores: Γραμμένος, Θάνος (Επιμελητής έκδοσης)
Formato: Libro
Idioma:Greek
Publicado: Αθήνα : Εκδόσεις Θυμάρι, 2016
Edición:1η έκδ.
Series:Αγωγή : Παιχνίδια και αγωγή νηπιακής και παιδικής ηλικίας ; 1
Ανθρώπινες σχέσεις, αγωγή, συμπεριφορά, υγεία / Θυμάρι
Θυμάρι ; 226
Θέματα:
Descripción
Περίληψη:Το βιβλίο αυτό έχει σαν πρώτο στόχο να εμπλουτίσει το ρόλο της Νηπιαγωγού στην πολυπλοκότητα της σημερινής εποχής. Μέσα από τα θεωρητικά στοιχεία -αλλά και τις πρακτικές επισημάνσεις- διευκολύνεται η οριοθέτηση του ρόλου της..., άρα και η αυτοπροστασία της από την εξουθένωση. Ο δεύτερος στόχος του βιβλίου είναι να διευκολύνει άμεσα και πρακτικά την Νηπιαγωγό στο καθημερινό της έργο με τα παιδιά. Εφαρμόζοντας τις "ασκήσεις για την τάξη", προάγει βασικά ζητούμενα του ψυχοπαιδαγωγικού σκοπού του Νηπιαγωγείου ως θεσμού. Συγκεκριμένα, προάγει την ένταξη των παιδιών στην τάξη, την αποδοχή και την αξιοποίηση της διαφορετικότητας, τη συνεργασία και την επικοινωνία μεταξύ τους.
Descrición Física:195 σ. : εικ., πίν., σχημ. ; 25 εκ.
Bibliografía:Περιλαμβάνει βιβλιογραφία
ISBN:978-960-349-139-2