Διδασκαλία κωφών και βαρηκόων : αναπτυξιακή και ψυχολογική προσέγγιση /

Πώς μαθαίνουν τα κωφά παιδιά και οι κωφοί έφηβοι και υπό ποιες συνθήκες αναπτύσσουν πλήρως -ή δεν αναπτύσσουν- το γνωστικό δυναμικό τους; Το ερώτημα αυτό αποτελεί το βασικό θέμα διερεύνησης του βιβλίου. Σε αυτό το βιβλίο, το οποίο γεφυρώνει το χάσμα μεταξύ έρευνας και πράξης στη διδασκαλία και αναδε...

पूर्ण विवरण

में बचाया:
ग्रंथसूची विवरण
मुख्य लेखकों: Knoors, Harry (लेखक), Marschark, Marc (लेखक)
अन्य लेखक: Λαμπροπούλου, Βενέττα (संपादक), Οκαλίδου, Αρετή (संपादक), Χατζηκακού, Κίκα (संपादक), Λυμπεροπούλου, Χαρά (अनुवादक)
स्वरूप: पुस्तक
भाषा:Greek
English
प्रकाशित: Αθήνα : Πεδίο, 2015
विषय:
LEADER 05102namaa2200397 4500
001 main_51772
003 GR-kkKDBK
005 20191001215457.0
006 a|||||r|||||||||||
008 170222s2015uuuugr#a|||grb||| 000|0 gre d
020 |a 978-960-546-601-5 
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
041 1 |a gre  |h eng 
082 0 |a 371.9 
100 1 |4 aut  |a Knoors, Harry  |9 21618 
245 1 0 |a Διδασκαλία κωφών και βαρηκόων :  |b αναπτυξιακή και ψυχολογική προσέγγιση /  |c Harry Knoors, Marc Marschark ; επιστημονική επιμέλεια Βενέττα Λαμπροπούλου, Αρετή Οκαλίδου, Κίκα Χατζηκακού ; μετάφραση από την αγγλική γλώσσα Χαρά Λυμπεροπούλου 
260 |a Αθήνα :  |b Πεδίο,  |c 2015 
300 |a 463 σ. :  |b εικ. ;  |c 23 εκ. 
500 |a Τίτλος πρωτοτύπου: Teaching deaf learners 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφία 
520 |a Πώς μαθαίνουν τα κωφά παιδιά και οι κωφοί έφηβοι και υπό ποιες συνθήκες αναπτύσσουν πλήρως -ή δεν αναπτύσσουν- το γνωστικό δυναμικό τους; Το ερώτημα αυτό αποτελεί το βασικό θέμα διερεύνησης του βιβλίου. Σε αυτό το βιβλίο, το οποίο γεφυρώνει το χάσμα μεταξύ έρευνας και πράξης στη διδασκαλία και αναδεικνύει τρόπους για τη βελτίωση της εκπαίδευσης των δασκάλων, οι συγγραφείς προτείνουν μια οικολογική προσέγγιση στην εκπαίδευση των κωφών, η οποία λαμβάνει υπόψη τα χαρακτηριστικά των μαθητών και του εκπαιδευτικού πλαισίου. Στηριζόμενοι σε ερευνητικά δεδομένα σχετικά με αναπτυξιακούς και ψυχολογικούς παράγοντες που επηρεάζουν τη διδασκαλία και τη μάθηση, περιγράφουν ορισμένα χαρακτηριστικά των κωφών μαθητών που δείχνουν ότι η διδασκαλία δεν είναι -ή δεν πρέπει να είναι- ίδια με αυτή των ακουόντων μαθητών. Εξετάζουν παράγοντες όπως η γλωσσική ικανότητα, οι αριθμητικές δεξιότητες, οι δεξιότητες γραμματισμού, οι γνωστικές ικανότητες και άλλες κοινωνικοσυναισθηματικές μεταβλητές, και αναδεικνύουν τη σημασία τους στην επικοινωνία και τη γλώσσα. Δεν παραλείπουν να διερευνήσουν την πολλά υποσχόμενη χρήση των πολυμέσων και του υπολογιστή για την ενίσχυση της μάθησης των κωφών, καθώς και τον τρόπο με τον οποίο αυτή επηρεάζεται από το σχολικό πλαίσιο και τις συνθήκες της τάξης. Τέλος, προβάλλουν την όλο και μεγαλύτερη ποικιλία που χαρακτηρίζει τις περιπτώσεις αυτών των μαθητών και τα πλαίσια εκπαίδευσής τους, για να δείξουν πόσο σημαντική είναι η κατάλληλη εκπαίδευση των δασκάλων κωφών παιδιών. Ένα ολοκληρωμένο και σύγχρονο έργο που θα επηρεάσει σε μεγάλο βαθμό τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζουμε σήμερα την εκπαίδευση των κωφών μαθητών και των δασκάλων τους.  
650 4 |a Άτομα με ειδικές ανάγκες  |x Εκπαίδευση  |9 57076 
650 4 |a Βαρηκοία  |9 66323 
650 4 |a Ειδική αγωγή  |9 59580 
650 4 |a Κωφοί  |x Εκπαίδευση  |9 66322 
650 4 |a Κώφωση  |9 54483 
700 1 |4 aut  |a Marschark, Marc  |9 21619 
700 1 |4 edt  |a Λαμπροπούλου, Βενέττα  |9 21620 
700 1 |4 edt  |a Οκαλίδου, Αρετή  |9 21621 
700 1 |4 edt  |a Χατζηκακού, Κίκα  |9 21622 
700 1 |4 trl  |a Λυμπεροπούλου, Χαρά  |9 16949 
700 1 |a Knoors, Harry  |t Διδασκαλία κωφών και βαρηκόων : αναπτυξιακή και ψυχολογική προσέγγιση  |9 121925 
710 2 |4 pbl  |a Πεδίο  |9 28433 
942 |c BK 
999 |c 55696  |d 55696 
952 |0 0  |1 0  |2 ddc  |4 0  |6 371_900000000000000_KNO  |7 0  |9 71667  |a KDBK  |b KDBK  |c LCR  |d 2017-02-22  |e Αγορά  |i 00962017  |l 5  |o 371.9 KNO  |p 00962017  |r 2022-03-11  |s 2022-03-03  |w 2019-04-29  |y BK