Ο σχολικός εκφοβισμός σε μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες : θεωρητική και εμπειρική προσέγγιση εκπαιδευτικών γενικής και ειδικής αγωγής /

...Στα αγγλικά, το φαινόμενο της σχολικής βίας αποδίδεται με τον όρο bullying (bully είναι ο νταής, ο ψευτοπαλληκαράς, ο τραμπούκος), ενώ στα ελληνικά υπάρχει μια δυσκολία στην ακριβή μετάφραση του όρου buylling και χρησιμοποιείται ο μάλλον ανεπιτυχής όρος «εκφοβισμός». Ίσως η μορφή αυτής της βίας ν...

Szczegółowa specyfikacja

Zapisane w:
Opis bibliograficzny
1. autor: Καραδήμα, Βίκυ (Autor)
Format: Książka
Język:Greek
Wydane: Θεσσαλονίκη : Γράφημα, 2015
Hasła przedmiotowe:
LEADER 02779namaa2200325 4500
001 main_51769
003 GR-kkKDBK
005 20191001215457.0
006 a|||||r|||||||||||
008 170222s2015uuuugr# |||grb||| 000|0 gre d
020 |a 978-960-6865-83-1 
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
082 0 |a 371.7 
100 1 |4 aut  |a Καραδήμα, Βίκυ  |9 21617 
245 1 2 |a Ο σχολικός εκφοβισμός σε μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες :  |b θεωρητική και εμπειρική προσέγγιση εκπαιδευτικών γενικής και ειδικής αγωγής /  |c Βίκυ Καραδήμα 
260 |a Θεσσαλονίκη :  |b Γράφημα,  |c 2015 
300 |a 121 σ. ;  |c 24 εκ. 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφία 
520 |a ...Στα αγγλικά, το φαινόμενο της σχολικής βίας αποδίδεται με τον όρο bullying (bully είναι ο νταής, ο ψευτοπαλληκαράς, ο τραμπούκος), ενώ στα ελληνικά υπάρχει μια δυσκολία στην ακριβή μετάφραση του όρου buylling και χρησιμοποιείται ο μάλλον ανεπιτυχής όρος «εκφοβισμός». Ίσως η μορφή αυτής της βίας να γίνεται περισσότερο κατανοητή με τον όρο «σχολικός τραμπουκισμός», αφού αυτό που τη χαρακτηρίζει περισσότερο δεν είναι το αποτέλεσμα (του εκφοβισμού), αλλά ο τρόπος με τον οποίο διαπράττεται, δηλαδή η συμπεριφορά του «τραμπούκου»*, το «νταηλίκι» (Koυράκης Νέστορας)...  
650 4 |a Βία στα σχολεία  |9 62919 
650 4 |a Βία  |x Παιδιά  |9 62150 
650 4 |a Ειδική αγωγή  |9 59580 
650 4 |a Επιθετικότητα στα παιδιά  |9 58281 
650 4 |a Παιδιά με ειδικές ανάγκες  |9 62164 
650 4 |a Σχολικός εκφοβισμός  |9 58257 
700 1 |a Καραδήμα, Βίκυ  |t Ο σχολικός εκφοβισμός σε μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες : θεωρητική και εμπειρική προσέγγιση εκπαιδευτικών γενικής και ειδικής αγωγής  |9 121922 
710 2 |4 pbl  |a Γράφημα  |9 31240 
942 |c BK 
999 |c 55693  |d 55693 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 371_700000000000000_ΚΑΡ  |7 0  |9 71664  |a KDBK  |b KDBK  |d 2017-02-22  |e Αγορά  |i 00992017  |l 4  |o 371.7 ΚΑΡ  |p 00992017  |r 2021-12-07  |s 2021-11-01  |w 2019-04-29  |y BK