Διδασκαλία και μάθηση του γραπτού λόγου /
Η παραγωγή γραπτού λόγου αποτελεί μια σύνθετη και επίπονη δραστηριότητα που απαιτεί από το μαθητή-συγγραφέα τη συνέργεια γλωσσικών, γνωστικών, μεταγνωστικών και επικοινωνιακών δεξιοτήτων. Το ίδιο επίπονη -και προκλητική συνάμα- είναι η διδασκαλία της, εφόσον απαιτεί και από τον εκπαιδευτικό γνώσεις...
Salvato in:
Autori principali: | Βασαρμίδου, Δέσποινα (Autore), Σπαντιδάκης, Γιάννης (Autore) |
---|---|
Natura: | Libro |
Lingua: | Greek |
Pubblicazione: |
Αθήνα :
Gutenberg,
2015
|
Serie: | Ψυχολογία / Gutenberg ;
38 |
Soggetti: |
Documenti analoghi
-
Νεοελληνική γλώσσα και λογοτεχνία, υποστηρικτικό υλικό για την πρόσληψη και την παραγωγή γραπτού λόγου για όλο το γυμνάσιο : με ανθολόγηση κειμένων : βιβλίο καθηγητή, γονέα /
Pubblicazione: (2014) -
Νεοελληνική γλώσσα και λογοτεχνία, υποστηρικτικό υλικό για την πρόσληψη και την παραγωγή γραπτού λόγου για όλο το γυμνάσιο : με ανθολόγηση κειμένων : πρακτικός οδηγός με ασκήσεις : βιβλίο μαθητή /
di: Ψωμά, Μαρία Ε.
Pubblicazione: (2014) -
Θετικά λόγια, δυναμικά αποτελέσματα : απλοί τρόποι για να τιμήσετε, να επιβεβαιώσετε και να γιορτάσετε τη ζωή /
di: Urban, Hal, 1940-
Pubblicazione: (2000) -
Μήνυμα εστάλη, όμως ελήφθη : ένας οδηγός επικοινωνίας για επιτυχημένες προσωπικές κι επαγγελματικές σχέσεις /
di: Πιντέρης, Γιώργος, 1948-
Pubblicazione: (2017) -
Μαθησιακές δυσκολίες στα μαθηματικά : αιτιολογία, αξιολόγηση, αντιμετώπιση /
di: Αγαλιώτης, Ιωάννης
Pubblicazione: (2000)