Διδασκαλία και μάθηση του γραπτού λόγου /
Η παραγωγή γραπτού λόγου αποτελεί μια σύνθετη και επίπονη δραστηριότητα που απαιτεί από το μαθητή-συγγραφέα τη συνέργεια γλωσσικών, γνωστικών, μεταγνωστικών και επικοινωνιακών δεξιοτήτων. Το ίδιο επίπονη -και προκλητική συνάμα- είναι η διδασκαλία της, εφόσον απαιτεί και από τον εκπαιδευτικό γνώσεις...
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριοι συγγραφείς: | Βασαρμίδου, Δέσποινα (Συγγραφέας), Σπαντιδάκης, Γιάννης (Συγγραφέας) |
---|---|
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Αθήνα :
Gutenberg,
2015
|
Σειρά: | Ψυχολογία / Gutenberg ;
38 |
Θέματα: |
Παρόμοια τεκμήρια
-
Νεοελληνική γλώσσα και λογοτεχνία, υποστηρικτικό υλικό για την πρόσληψη και την παραγωγή γραπτού λόγου για όλο το γυμνάσιο : με ανθολόγηση κειμένων : βιβλίο καθηγητή, γονέα /
Έκδοση: (2014) -
Νεοελληνική γλώσσα και λογοτεχνία, υποστηρικτικό υλικό για την πρόσληψη και την παραγωγή γραπτού λόγου για όλο το γυμνάσιο : με ανθολόγηση κειμένων : πρακτικός οδηγός με ασκήσεις : βιβλίο μαθητή /
ανά: Ψωμά, Μαρία Ε.
Έκδοση: (2014) -
Θετικά λόγια, δυναμικά αποτελέσματα : απλοί τρόποι για να τιμήσετε, να επιβεβαιώσετε και να γιορτάσετε τη ζωή /
ανά: Urban, Hal, 1940-
Έκδοση: (2000) -
Μήνυμα εστάλη, όμως ελήφθη : ένας οδηγός επικοινωνίας για επιτυχημένες προσωπικές κι επαγγελματικές σχέσεις /
ανά: Πιντέρης, Γιώργος, 1948-
Έκδοση: (2017) -
Μαθησιακές δυσκολίες στα μαθηματικά : αιτιολογία, αξιολόγηση, αντιμετώπιση /
ανά: Αγαλιώτης, Ιωάννης
Έκδοση: (2000)