Διδασκαλία και μάθηση του γραπτού λόγου /
Η παραγωγή γραπτού λόγου αποτελεί μια σύνθετη και επίπονη δραστηριότητα που απαιτεί από το μαθητή-συγγραφέα τη συνέργεια γλωσσικών, γνωστικών, μεταγνωστικών και επικοινωνιακών δεξιοτήτων. Το ίδιο επίπονη -και προκλητική συνάμα- είναι η διδασκαλία της, εφόσον απαιτεί και από τον εκπαιδευτικό γνώσεις...
محفوظ في:
المؤلفون الرئيسيون: | Βασαρμίδου, Δέσποινα (مؤلف), Σπαντιδάκης, Γιάννης (مؤلف) |
---|---|
التنسيق: | كتاب |
اللغة: | Greek |
منشور في: |
Αθήνα :
Gutenberg,
2015
|
سلاسل: | Ψυχολογία / Gutenberg ;
38 |
الموضوعات: |
مواد مشابهة
-
Νεοελληνική γλώσσα και λογοτεχνία, υποστηρικτικό υλικό για την πρόσληψη και την παραγωγή γραπτού λόγου για όλο το γυμνάσιο : με ανθολόγηση κειμένων : βιβλίο καθηγητή, γονέα /
منشور في: (2014) -
Νεοελληνική γλώσσα και λογοτεχνία, υποστηρικτικό υλικό για την πρόσληψη και την παραγωγή γραπτού λόγου για όλο το γυμνάσιο : με ανθολόγηση κειμένων : πρακτικός οδηγός με ασκήσεις : βιβλίο μαθητή /
بواسطة: Ψωμά, Μαρία Ε.
منشور في: (2014) -
Θετικά λόγια, δυναμικά αποτελέσματα : απλοί τρόποι για να τιμήσετε, να επιβεβαιώσετε και να γιορτάσετε τη ζωή /
بواسطة: Urban, Hal, 1940-
منشور في: (2000) -
Μήνυμα εστάλη, όμως ελήφθη : ένας οδηγός επικοινωνίας για επιτυχημένες προσωπικές κι επαγγελματικές σχέσεις /
بواسطة: Πιντέρης, Γιώργος, 1948-
منشور في: (2017) -
Μαθησιακές δυσκολίες στα μαθηματικά : αιτιολογία, αξιολόγηση, αντιμετώπιση /
بواسطة: Αγαλιώτης, Ιωάννης
منشور في: (2000)