Ανάλυση σχολικού λόγου : η γλωσσική διδασκαλία σε έναν μεταβαλλόμενο κόσμο. Τόμος Β΄, η πολυπλοκότητα των διδακτικών πρακτικών, μελέτη περιπτώσεων, συμπεράσματα και συζήτηση /
Το παρόν βιβλίο έχει διπλό στόχο: να διαμορφώσει ένα θεωρητικό και μεθοδολογικό πλαίσιο ανάλυσης του εκπαιδευτικού λόγου και, με βάση το πλαίσιο αυτό, να χαρτογραφήσει την κινητικότητα που αναδεικνύεται κατά τη διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας σε μια έντονα μεταβαλλόμενη περίοδο, όπως η σημερινή, τό...
Αποθηκεύτηκε σε:
| Κύριος συγγραφέας: | |
|---|---|
| Μορφή: | Βιβλίο |
| Γλώσσα: | Greek |
| Έκδοση: |
Θεσσαλονίκη :
Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας,
2015
|
| Θέματα: |
| LEADER | 03176namaa2200301 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | main_51437 | ||
| 003 | GR-kkKDBK | ||
| 005 | 20191115081723.0 | ||
| 006 | a|||||r||||||||||| | ||
| 008 | 170210s2015uuuugr#a|||er|||| 001|0 gre d | ||
| 999 | |c 55323 |d 55323 | ||
| 020 | |a 978-960-87140-7-6 |q set | ||
| 040 | |a GR-kkKDBK |b gre |d GR-kkKDBK |e AACR2 | ||
| 082 | 0 | |a 371 | |
| 100 | 1 | |4 aut |a Κουτσογιάννης, Δημήτριος Κ. |9 16134 | |
| 245 | 1 | 0 | |a Ανάλυση σχολικού λόγου : |b η γλωσσική διδασκαλία σε έναν μεταβαλλόμενο κόσμο. |n Τόμος Β΄, |p η πολυπλοκότητα των διδακτικών πρακτικών, μελέτη περιπτώσεων, συμπεράσματα και συζήτηση / |c Δημήτρης Κουτσογιάννης, κ.ά. |
| 260 | |a Θεσσαλονίκη : |b Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας, |c 2015 | ||
| 300 | |a 2 τ. : |b εικ. ; |c 24 εκ. | ||
| 504 | |a Περιλαμβάνει βιβλιογραφία και ευρετήριο όρων | ||
| 520 | |a Το παρόν βιβλίο έχει διπλό στόχο: να διαμορφώσει ένα θεωρητικό και μεθοδολογικό πλαίσιο ανάλυσης του εκπαιδευτικού λόγου και, με βάση το πλαίσιο αυτό, να χαρτογραφήσει την κινητικότητα που αναδεικνύεται κατά τη διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας σε μια έντονα μεταβαλλόμενη περίοδο, όπως η σημερινή, τόσο σε επίπεδο τοπικό όσο και διεθνές. Σε αντίθεση με τις περισσότερες διεθνείς αναλύσεις σχολικού λόγου, το παρόν βιβλίο εστιάζει στην κατανόηση του εκπαιδευτικού γίγνεσθαι από μια διδακτική οπτική γωνία, που σημαίνει ότι οι διαπιστώσεις μπορούν να τροφοδοτήσουν τον εκπαιδευτικό σχεδιασμό και τη διδακτική καθημερινότητα. Αξιοποιούνται θεωρίες που προέρχονται από το χώρο της κριτικής κοινωνιογλωσσολογικής παράδοσης και της ανάλυσης σχολικού λόγου. | ||
| 650 | 4 | |a Γλώσσα και εκπαίδευση |9 63514 | |
| 650 | 4 | |a Γλωσσολογία |9 68026 | |
| 650 | 4 | |a Δημιουργική σκέψη |9 62648 | |
| 650 | 4 | |a Διδασκαλία |x Μεθοδολογία |9 67070 | |
| 700 | 1 | |a Κουτσογιάννης, Δημήτριος Κ. |t Ανάλυση σχολικού λόγου : η γλωσσική διδασκαλία σε έναν μεταβαλλόμενο κόσμο. |9 121603 | |
| 710 | 2 | |4 pbl |a Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας |9 47841 | |
| 942 | |c BK | ||
| 952 | |0 0 |1 0 |4 0 |6 371_000000000000000_ΚΟΥ |7 0 |9 71257 |a KDBK |b KDBK |d 2017-02-10 |e Δωρεά Όλγα Πασσαλίδου |i 95902016 |l 1 |o 371 ΚΟΥ |p 95902016 |r 2019-04-29 |w 2019-04-29 |y BK | ||