Ανάλυση σχολικού λόγου : η γλωσσική διδασκαλία σε έναν μεταβαλλόμενο κόσμο. Τόμος Β΄, η πολυπλοκότητα των διδακτικών πρακτικών, μελέτη περιπτώσεων, συμπεράσματα και συζήτηση /

Το παρόν βιβλίο έχει διπλό στόχο: να διαμορφώσει ένα θεωρητικό και μεθοδολογικό πλαίσιο ανάλυσης του εκπαιδευτικού λόγου και, με βάση το πλαίσιο αυτό, να χαρτογραφήσει την κινητικότητα που αναδεικνύεται κατά τη διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας σε μια έντονα μεταβαλλόμενη περίοδο, όπως η σημερινή, τό...

Πλήρης περιγραφή

Αποθηκεύτηκε σε:
Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Κουτσογιάννης, Δημήτριος Κ. (Συγγραφέας)
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Θεσσαλονίκη : Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας, 2015
Θέματα:
LEADER 03176namaa2200301 4500
001 main_51437
003 GR-kkKDBK
005 20191115081723.0
006 a|||||r|||||||||||
008 170210s2015uuuugr#a|||er|||| 001|0 gre d
999 |c 55323  |d 55323 
020 |a 978-960-87140-7-6  |q set 
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
082 0 |a 371 
100 1 |4 aut  |a Κουτσογιάννης, Δημήτριος Κ.  |9 16134 
245 1 0 |a Ανάλυση σχολικού λόγου :  |b η γλωσσική διδασκαλία σε έναν μεταβαλλόμενο κόσμο.  |n Τόμος Β΄,  |p η πολυπλοκότητα των διδακτικών πρακτικών, μελέτη περιπτώσεων, συμπεράσματα και συζήτηση /  |c Δημήτρης Κουτσογιάννης, κ.ά. 
260 |a Θεσσαλονίκη :  |b Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας,  |c 2015 
300 |a 2 τ. :  |b εικ. ;  |c 24 εκ. 
504 |a Περιλαμβάνει βιβλιογραφία και ευρετήριο όρων 
520 |a Το παρόν βιβλίο έχει διπλό στόχο: να διαμορφώσει ένα θεωρητικό και μεθοδολογικό πλαίσιο ανάλυσης του εκπαιδευτικού λόγου και, με βάση το πλαίσιο αυτό, να χαρτογραφήσει την κινητικότητα που αναδεικνύεται κατά τη διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας σε μια έντονα μεταβαλλόμενη περίοδο, όπως η σημερινή, τόσο σε επίπεδο τοπικό όσο και διεθνές. Σε αντίθεση με τις περισσότερες διεθνείς αναλύσεις σχολικού λόγου, το παρόν βιβλίο εστιάζει στην κατανόηση του εκπαιδευτικού γίγνεσθαι από μια διδακτική οπτική γωνία, που σημαίνει ότι οι διαπιστώσεις μπορούν να τροφοδοτήσουν τον εκπαιδευτικό σχεδιασμό και τη διδακτική καθημερινότητα. Αξιοποιούνται θεωρίες που προέρχονται από το χώρο της κριτικής κοινωνιογλωσσολογικής παράδοσης και της ανάλυσης σχολικού λόγου. 
650 4 |a Γλώσσα και εκπαίδευση  |9 63514 
650 4 |a Γλωσσολογία  |9 68026 
650 4 |a Δημιουργική σκέψη  |9 62648 
650 4 |a Διδασκαλία  |x Μεθοδολογία  |9 67070 
700 1 |a Κουτσογιάννης, Δημήτριος Κ.  |t Ανάλυση σχολικού λόγου : η γλωσσική διδασκαλία σε έναν μεταβαλλόμενο κόσμο.  |9 121603 
710 2 |4 pbl  |a Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας  |9 47841 
942 |c BK 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 371_000000000000000_ΚΟΥ  |7 0  |9 71257  |a KDBK  |b KDBK  |d 2017-02-10  |e Δωρεά Όλγα Πασσαλίδου  |i 95902016  |l 1  |o 371 ΚΟΥ  |p 95902016  |r 2019-04-29  |w 2019-04-29  |y BK