Ανάλυση σχολικού λόγου : η γλωσσική διδασκαλία σε έναν μεταβαλλόμενο κόσμο. Τόμος Β΄, η πολυπλοκότητα των διδακτικών πρακτικών, μελέτη περιπτώσεων, συμπεράσματα και συζήτηση /

Το παρόν βιβλίο έχει διπλό στόχο: να διαμορφώσει ένα θεωρητικό και μεθοδολογικό πλαίσιο ανάλυσης του εκπαιδευτικού λόγου και, με βάση το πλαίσιο αυτό, να χαρτογραφήσει την κινητικότητα που αναδεικνύεται κατά τη διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας σε μια έντονα μεταβαλλόμενη περίοδο, όπως η σημερινή, τό...

全面介绍

Αποθηκεύτηκε σε:
书目详细资料
主要作者: Κουτσογιάννης, Δημήτριος Κ. (Συγγραφέας)
格式: 图书
语言:Greek
出版: Θεσσαλονίκη : Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας, 2015
主题:
实物特征
总结:Το παρόν βιβλίο έχει διπλό στόχο: να διαμορφώσει ένα θεωρητικό και μεθοδολογικό πλαίσιο ανάλυσης του εκπαιδευτικού λόγου και, με βάση το πλαίσιο αυτό, να χαρτογραφήσει την κινητικότητα που αναδεικνύεται κατά τη διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας σε μια έντονα μεταβαλλόμενη περίοδο, όπως η σημερινή, τόσο σε επίπεδο τοπικό όσο και διεθνές. Σε αντίθεση με τις περισσότερες διεθνείς αναλύσεις σχολικού λόγου, το παρόν βιβλίο εστιάζει στην κατανόηση του εκπαιδευτικού γίγνεσθαι από μια διδακτική οπτική γωνία, που σημαίνει ότι οι διαπιστώσεις μπορούν να τροφοδοτήσουν τον εκπαιδευτικό σχεδιασμό και τη διδακτική καθημερινότητα. Αξιοποιούνται θεωρίες που προέρχονται από το χώρο της κριτικής κοινωνιογλωσσολογικής παράδοσης και της ανάλυσης σχολικού λόγου.
实物描述:2 τ. : εικ. ; 24 εκ.
参考书目:Περιλαμβάνει βιβλιογραφία και ευρετήριο όρων
ISBN:978-960-87140-7-6