Ανάλυση σχολικού λόγου : η γλωσσική διδασκαλία σε έναν μεταβαλλόμενο κόσμο. Τόμος Β΄, η πολυπλοκότητα των διδακτικών πρακτικών, μελέτη περιπτώσεων, συμπεράσματα και συζήτηση /

Το παρόν βιβλίο έχει διπλό στόχο: να διαμορφώσει ένα θεωρητικό και μεθοδολογικό πλαίσιο ανάλυσης του εκπαιδευτικού λόγου και, με βάση το πλαίσιο αυτό, να χαρτογραφήσει την κινητικότητα που αναδεικνύεται κατά τη διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας σε μια έντονα μεταβαλλόμενη περίοδο, όπως η σημερινή, τό...

詳細記述

保存先:
書誌詳細
第一著者: Κουτσογιάννης, Δημήτριος Κ. (著者)
フォーマット: 図書
言語:Greek
出版事項: Θεσσαλονίκη : Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας, 2015
主題:
その他の書誌記述
要約:Το παρόν βιβλίο έχει διπλό στόχο: να διαμορφώσει ένα θεωρητικό και μεθοδολογικό πλαίσιο ανάλυσης του εκπαιδευτικού λόγου και, με βάση το πλαίσιο αυτό, να χαρτογραφήσει την κινητικότητα που αναδεικνύεται κατά τη διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας σε μια έντονα μεταβαλλόμενη περίοδο, όπως η σημερινή, τόσο σε επίπεδο τοπικό όσο και διεθνές. Σε αντίθεση με τις περισσότερες διεθνείς αναλύσεις σχολικού λόγου, το παρόν βιβλίο εστιάζει στην κατανόηση του εκπαιδευτικού γίγνεσθαι από μια διδακτική οπτική γωνία, που σημαίνει ότι οι διαπιστώσεις μπορούν να τροφοδοτήσουν τον εκπαιδευτικό σχεδιασμό και τη διδακτική καθημερινότητα. Αξιοποιούνται θεωρίες που προέρχονται από το χώρο της κριτικής κοινωνιογλωσσολογικής παράδοσης και της ανάλυσης σχολικού λόγου.
物理的記述:2 τ. : εικ. ; 24 εκ.
書誌:Περιλαμβάνει βιβλιογραφία και ευρετήριο όρων
ISBN:978-960-87140-7-6