Δρόμοι προς τη μουσική σύνθεση : ενθάρρυνση και βοήθεια /

Επί εκατονταετίες ήταν αυτονόητο να μαθαίνουν να συνθέτουν οι μουσικά ταλαντούχοι νέοι. Σήμερα αυτή η διδασκαλία προωθείται προς τη μέση εκπαίδευση και έτσι προετοιμάζεται η δημιουργία μελλοντικών επαγγελματιών συνθετών. Εδώ παραμένει χωρίς ν' ανακαλυφθεί και μάλιστα θαμένο, κάποιο ταλέντο και...

詳細記述

保存先:
書誌詳細
第一著者: Motte, Diether de la, 1928-2010 (著者)
その他の著者: Νάσος, Γεράσιμος Κ. (編集者), Νάσος, Κωνσταντίνος Γ., 1933- (翻訳家)
フォーマット: 図書
言語:Greek
German
出版事項: Αθήνα : Νάσος, c2000
主題:
その他の書誌記述
要約:Επί εκατονταετίες ήταν αυτονόητο να μαθαίνουν να συνθέτουν οι μουσικά ταλαντούχοι νέοι. Σήμερα αυτή η διδασκαλία προωθείται προς τη μέση εκπαίδευση και έτσι προετοιμάζεται η δημιουργία μελλοντικών επαγγελματιών συνθετών. Εδώ παραμένει χωρίς ν' ανακαλυφθεί και μάλιστα θαμένο, κάποιο ταλέντο και κάποια χαρά της δημιουργίας. Το βιβλίο του Diether de la Motte μπορεί επομένως να χαρακτηρισθεί ως πρωτοπορία: Ο πεπεισμένος Δάσκαλος της συνθέσεως περιγράφει δρόμους προς την αυτόνομη, γεμάτη φαντασία σύνθεση, χωρίς καταπίεση και άκαμπτους κανόνες. Εδώ, ο de la Motte περνά, όχι ως ακαδημαϊκός δάσκαλος και παιδαγωγός αλλά ως συναδελφικός συνοδευτής και εμψυχωτής με τον αναγνώστη, τις περίπου 300 ασκήσεις, από το μονόφωνο τραγούδι μ' ελάχιστο μόνο φθογγικό υλικό, μέχρι τη σύνθεση ενός μικρού τεμαχίου του μουσικού θέατρου. Πρόκειται για "ανιχνευτικό τμήμα" για μαθητές μετά τη 10η τάξη [1η λυκείου] αλλ' επίσης για σπουδαστές, δασκάλους και ενήλικες ερασιτέχνες.
記述事項:Περιέχει παρτιτούρες
Τίτλος πρωτοτύπου: Wege zum Komponieren, Ermutigung und Hilfestellung
物理的記述:172 σ. : εικ. ; 24 εκ.
ISBN:960-7030-42-7