Το εικονογραφημένο βιβλίο στην προσχολική εκπαίδευση : φιλαναγνωστικές δράσεις /

Επειδή μέλημα του σχολείου δεν είναι μόνο να μάθουν τα παιδιά να διαβάζουν, αλλά κυρίως να αγαπήσουν το διάβασμα και να οικοδομήσουν μια σχέση ζωής μαζί του, η επαφή με το εικονογραφημένο βιβλίο στo πλαίσιo της εκπαίδευσης οφείλει να έχει ως βασικό στόχο την καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας. Επιλέγοντα...

全面介绍

Αποθηκεύτηκε σε:
书目详细资料
主要作者: Γιαννικοπούλου, Αγγελική Α., 1964- (Συγγραφέας)
格式: 图书
语言:Greek
出版: Αθήνα : Πατάκης, 2016
丛编:Θεωρητικές επιστήμες : Για την παιδική λογοτεχνία
主题:
实物特征
总结:Επειδή μέλημα του σχολείου δεν είναι μόνο να μάθουν τα παιδιά να διαβάζουν, αλλά κυρίως να αγαπήσουν το διάβασμα και να οικοδομήσουν μια σχέση ζωής μαζί του, η επαφή με το εικονογραφημένο βιβλίο στo πλαίσιo της εκπαίδευσης οφείλει να έχει ως βασικό στόχο την καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας. Επιλέγοντας βιβλία με αισθητικά κριτήρια και αντιδρώντας σε χρησιμοθηρικές σκοπιμότητες, όπου το καλό βιβλίο ταυτίζεται με το κοινωνικά αποδεκτό μήνυμα (διδακτισμός) ή τη μετάδοση χρήσιμων γνώσεων και επωφελών στάσεων, οι φιλαναγνωστικές δράσεις συμβάλλουν ώστε να συνειδητοποιήσει ο αναγνώστης ότι το εικονογραφημένο βιβλίο αποτελεί αστείρευτη πηγή ψυχαγωγίας, αλλά και διαρκή διανοητική πρόκληση όχι μόνο για τους ανήλικους αναγνώστες, αλλά και για τους ενήλικους συναναγνώστες που μοιράζονται μαζί τους τη χαρά της ανάγνωσης. Το βιβλίο αυτό αποσκοπεί στη διατύπωση μιας σειράς διδακτικών προτάσεων, κατά βάση στο νηπιαγωγείο, για τον σχεδιασμό φιλαναγνωστικών δράσεων που όμως μπορούν να λάβουν χώρα και σε άλλες βαθμίδες της εκπαίδευσης, καθώς και σε βιβλιοθήκες ή στο σπίτι, εξασφαλίζοντας ποιοτικό χρόνο ανάμεσα σε παιδιά και γονείς. Χαρτογραφώντας αδρομερώς το εκδοτικό τοπίο, ελληνικό και διεθνές, το βιβλίο επιχειρεί να διατυπώσει προτάσεις που μεταφέρουν στην πράξη τα νεότερα πορίσματα της θεωρίας του εικονογραφημένου βιβλίου, της λογοτεχνικής κριτικής και της διδακτικής της λογοτεχνίας, ενώ μάχιμες νηπιαγωγοί και φοιτήτριες του ΤΕΑΠΗ, ΕΚΠΑ ανέλαβαν να τις εφαρμόσουν σε νηπιαγωγεία.
实物描述:430 σ. : εικ. ; 21 εκ.
参考书目:Περιέχει βιβλιογραφία
ISBN:978-960-16-6454-5