Το εικονογραφημένο βιβλίο στην προσχολική εκπαίδευση : φιλαναγνωστικές δράσεις /

Επειδή μέλημα του σχολείου δεν είναι μόνο να μάθουν τα παιδιά να διαβάζουν, αλλά κυρίως να αγαπήσουν το διάβασμα και να οικοδομήσουν μια σχέση ζωής μαζί του, η επαφή με το εικονογραφημένο βιβλίο στo πλαίσιo της εκπαίδευσης οφείλει να έχει ως βασικό στόχο την καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας. Επιλέγοντα...

وصف كامل

محفوظ في:
التفاصيل البيبلوغرافية
المؤلف الرئيسي: Γιαννικοπούλου, Αγγελική Α., 1964- (مؤلف)
التنسيق: كتاب
اللغة:Greek
منشور في: Αθήνα : Πατάκης, 2016
سلاسل:Θεωρητικές επιστήμες : Για την παιδική λογοτεχνία
الموضوعات:
LEADER 04525namaa2200313 4500
001 main_50676
003 GR-kkKDBK
005 20191001215338.0
006 a|||||r|||||||||||
008 161208s2016uuuugr#a|||erb||| 000|0 gre d
020 |a 978-960-16-6454-5 
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
082 0 |a 372 
100 1 |4 aut  |a Γιαννικοπούλου, Αγγελική Α.,  |d 1964-  |9 20900 
245 1 0 |a Το εικονογραφημένο βιβλίο στην προσχολική εκπαίδευση :  |b φιλαναγνωστικές δράσεις /  |c Αγγελική Γιαννικοπούλου 
260 |a Αθήνα :  |b Πατάκης,  |c 2016 
300 |a 430 σ. :  |b εικ. ;  |c 21 εκ. 
490 0 |a Θεωρητικές επιστήμες : Για την παιδική λογοτεχνία 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφία 
520 |a Επειδή μέλημα του σχολείου δεν είναι μόνο να μάθουν τα παιδιά να διαβάζουν, αλλά κυρίως να αγαπήσουν το διάβασμα και να οικοδομήσουν μια σχέση ζωής μαζί του, η επαφή με το εικονογραφημένο βιβλίο στo πλαίσιo της εκπαίδευσης οφείλει να έχει ως βασικό στόχο την καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας. Επιλέγοντας βιβλία με αισθητικά κριτήρια και αντιδρώντας σε χρησιμοθηρικές σκοπιμότητες, όπου το καλό βιβλίο ταυτίζεται με το κοινωνικά αποδεκτό μήνυμα (διδακτισμός) ή τη μετάδοση χρήσιμων γνώσεων και επωφελών στάσεων, οι φιλαναγνωστικές δράσεις συμβάλλουν ώστε να συνειδητοποιήσει ο αναγνώστης ότι το εικονογραφημένο βιβλίο αποτελεί αστείρευτη πηγή ψυχαγωγίας, αλλά και διαρκή διανοητική πρόκληση όχι μόνο για τους ανήλικους αναγνώστες, αλλά και για τους ενήλικους συναναγνώστες που μοιράζονται μαζί τους τη χαρά της ανάγνωσης. Το βιβλίο αυτό αποσκοπεί στη διατύπωση μιας σειράς διδακτικών προτάσεων, κατά βάση στο νηπιαγωγείο, για τον σχεδιασμό φιλαναγνωστικών δράσεων που όμως μπορούν να λάβουν χώρα και σε άλλες βαθμίδες της εκπαίδευσης, καθώς και σε βιβλιοθήκες ή στο σπίτι, εξασφαλίζοντας ποιοτικό χρόνο ανάμεσα σε παιδιά και γονείς. Χαρτογραφώντας αδρομερώς το εκδοτικό τοπίο, ελληνικό και διεθνές, το βιβλίο επιχειρεί να διατυπώσει προτάσεις που μεταφέρουν στην πράξη τα νεότερα πορίσματα της θεωρίας του εικονογραφημένου βιβλίου, της λογοτεχνικής κριτικής και της διδακτικής της λογοτεχνίας, ενώ μάχιμες νηπιαγωγοί και φοιτήτριες του ΤΕΑΠΗ, ΕΚΠΑ ανέλαβαν να τις εφαρμόσουν σε νηπιαγωγεία. 
650 4 |a Ανάγνωση (Προσχολική)  |9 67780 
650 4 |a Εικονογραφημένα βιβλία, Παιδικά  |9 65876 
650 4 |a Παιδιά  |x Βιβλία και ανάγνωση  |9 68226 
650 4 |a Παιδική λογοτεχνία  |x Σπουδή και διδασκαλία  |9 59416 
700 1 |a Γιαννικοπούλου, Αγγελική Α.,  |d 1964-  |t Το εικονογραφημένο βιβλίο στην προσχολική εκπαίδευση : φιλαναγνωστικές δράσεις  |9 120893 
710 2 |4 pbl  |a Πατάκης  |9 26807 
942 |c BK 
999 |c 54479  |d 54479 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 372_000000000000000_ΓΙΑ  |7 0  |9 70322  |a KDBK  |b KDBK  |d 2016-12-08  |e Κοινωφελές Ίδρυμα Κοινωνικού & Πολιτιστικού Έργου (ΚΙΚΠΕ)  |i 90222016  |l 3  |m 1  |o 372 ΓΙΑ  |p 90222016  |r 2020-02-26  |s 2020-01-27  |w 2019-04-29  |y BK