Παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες : μια ψυχο-παιδαγωγική προσέγγιση /

Η ειδική εκπαίδευση αποτελούσε μέχρι πρόσφατα έναν εξειδικευμένο τομέα του εκπαιδευτικού συστήματος, ο οποίος είχε ως στόχο την ανάπτυξη μεθόδων για την επίλυση εκπαιδευτικών και διδακτικών προβλημάτων που αφορούν τα παιδιά με ειδικές ανάγκες. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα τη δημιουργία ειδικών σχολείων κ...

Descrición completa

Gardado en:
Detalles Bibliográficos
Autor Principal: Τζουριάδου, Μαρία (Συγγραφέας)
Formato: Libro
Idioma:Greek
Publicado: Θεσσαλονίκη : Προμηθεύς, 1995.
Θέματα:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Detalle de Existencias desde ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Número de Clasificación: 371.9 ΤΖΟ
Copia Unknown Dispoñible  Facer reserva
Copia αντ.1 Dispoñible  Facer reserva
Copia αντ.2 Dispoñible  Facer reserva