Μη λεκτική συμπεριφορά και επικοινωνία στη σχολική τάξη : άσκηση με μικροδιδασκαλία /

[...] Τόσο από τα αποτελέσματα των ερευνών όσο και από την παρατήρηση της καθημερινής πραγματικότητα συνάγεται το συμπέρασμα ότι η μη λεκτική συμπεριφορά παίζει αποφασιστικό ρόλο όχι μόνο στην ανάπτυξη υγιών σχέσεων μεταξύ εκπαιδευτικού και μαθητών αλλά και στην πρόκληση της προσοχής και του ενδιαφέ...

Description complète

Enregistré dans:
Détails bibliographiques
Auteur principal: Βρεττός, Ιωάννης Ε. (Auteur)
Format: Livre
Langue:Greek
Publié: Θεσσαλονίκη : Art of Text, 1994
Sujets:

Documents similaires