Μη λεκτική συμπεριφορά και επικοινωνία στη σχολική τάξη : άσκηση με μικροδιδασκαλία /

[...] Τόσο από τα αποτελέσματα των ερευνών όσο και από την παρατήρηση της καθημερινής πραγματικότητα συνάγεται το συμπέρασμα ότι η μη λεκτική συμπεριφορά παίζει αποφασιστικό ρόλο όχι μόνο στην ανάπτυξη υγιών σχέσεων μεταξύ εκπαιδευτικού και μαθητών αλλά και στην πρόκληση της προσοχής και του ενδιαφέ...

Descripción completa

Guardado en:
Detalles Bibliográficos
Autor principal: Βρεττός, Ιωάννης Ε. (Autor)
Formato: Libro
Lenguaje:Greek
Publicado: Θεσσαλονίκη : Art of Text, 1994
Materias:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Detalle de Existencias desde ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Número de Clasificación: 371.1 ΒΡΕ
Copia Unknown Disponible  Hacer reserva