Το εικονογραφημένο βιβλίο στη νηπιακή και πρωτοσχολική ηλικία : μια θεωρητική και εμπειρική προσέγγιση /
Η παρούσα μελέτη επιχειρεί να δώσει απάντηση στο ερώτημα του βαθμού της "φιλαναγνωσίας" των παιδιών της προσχολικής και πρωτοσχολικής ηλικίας και να δείξει τις "προτιμήσεις" τους σε ό,τι αφορά τη σχέση εικόνας-κειμένου, το περιεχόμενο και το είδος της εικονογράφησης σε συνδυασμό...
محفوظ في:
المؤلف الرئيسي: | Κιτσαράς, Γεώργιος Δ., 1941- (مؤلف) |
---|---|
التنسيق: | كتاب |
اللغة: | Greek |
منشور في: |
Αθήνα :
Παπαζήση,
1993
|
الموضوعات: |
مواد مشابهة
-
Οι κοινωνικές σχέσεις και η παιδική φιλία στην προσχολική ηλικία : θεωρία, έρευνα και διδακτική μεθοδολογία δραστηριοτήτων στο νηπιαγωγείο /
بواسطة: Αυγητίδου, Σοφία
منشور في: (1997) -
Εφαρμοσμένη παιδαγωγική στα παιδιά της προσχολικής ηλικίας /
بواسطة: Σμαραγδά-Τσιαντζή, Μαρία
منشور في: (2000) -
Οι νοητικές ικανότητες κατά την προσχολική ηλικία /
بواسطة: Χουσιάδας, Λάμπρος Βασ., 1925-
منشور في: (1972) -
Οι φιλές των παιδιών στην προσχολική ηλικία, μελέτη πολιτισμικών και εκπαιδευτικών περιπτώσεων /
بواسطة: Αυγητίδου, Σοφία
منشور في: (1996) -
Οικολογική μελέτη της συμπεριφοράς παιδιών προσχολικής ηλικίας : προσχολική τάξη και η επίδραση της διαμόρφωσης του περιβαλλοντικού χώρου στη συμπεριφορά /
بواسطة: Συγκολλίτου, Ευθυμία
منشور في: (1989)