Το ζώον και το τέρας : ποιητική και υποκριτική λειτουργία του αρχαίου ελληνικού δράματος

Κάθε παράσταση αρχαίου δράματος, κάθε έργο τέχνης ευρύτερα, δεν μπορεί παρά να είναι οριακά ένα ζώον ή ένα τέρας: ζωντανό δημιούργημα που υπάρχει και δρα ως πρόταση και αμφισβήτηση πέραν των προθέσεων του ίδιου του δημιουργού του ή έκτρωμα το οποίο μορφάζει μέσα σε μια ανωμαλία που δεν καταφέρνει να...

Πλήρης περιγραφή

Αποθηκεύτηκε σε:
Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Λιγνάδης, Τάσος (Συγγραφέας)
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: [χ.τ.] : Ηρόδοτος, [1988]
Έκδοση:[1η έκδ.]
Σειρά:Μικρή Βιβλιοθήκη Ηρόδοτος
Θέματα:
LEADER 03385namaa2200289 4500
001 main_4952
003 GR-kkKDBK
005 20191001215220.0
006 a|||||r|||||||||||
008 010411suuuuuuuu###|||| |||||u||||||gre d
020 |a 960-7290-06-2 
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
082 0 |a 880.4 
100 1 |4 aut  |a Λιγνάδης, Τάσος  |9 44193 
245 1 0 |a Το ζώον και το τέρας :  |b ποιητική και υποκριτική λειτουργία του αρχαίου ελληνικού δράματος 
250 |a [1η έκδ.] 
260 |a [χ.τ.] :  |b Ηρόδοτος,  |c [1988] 
300 |a 214 σ. :  |b εικ. ;  |c 18 εκ. 
490 0 |a Μικρή Βιβλιοθήκη Ηρόδοτος 
500 |a Ευρετήριο αρχαίων έργων και βιβλιογράφια 
520 |a Κάθε παράσταση αρχαίου δράματος, κάθε έργο τέχνης ευρύτερα, δεν μπορεί παρά να είναι οριακά ένα ζώον ή ένα τέρας: ζωντανό δημιούργημα που υπάρχει και δρα ως πρόταση και αμφισβήτηση πέραν των προθέσεων του ίδιου του δημιουργού του ή έκτρωμα το οποίο μορφάζει μέσα σε μια ανωμαλία που δεν καταφέρνει να ζήσει στη συγκίνησή μας. Ζώον ή τέρας, δημιούργημα ή έκτρωμα, το ερώτημα γίνεται πιο καυτό όταν πρόκειται για τις σημερινές παραστάσεις του αρχαίου δράματος, βασικής πολιτισμικής εκδήλωσης στην Ελλάδα. Ο Τάσος Λιγνάδης, ιστορικός, φιλόλογος και άνθρωπος του θεάτρου, καταθέτει τη δική του απάντηση, βασισμένη στις σκηνοθετικές οδηγίες που περιέχουν τα ίδια τα δράματα, στα φιλοσοφικά έργα της αρχαιότητας για το θέατρο και την τέχνη και τέλος στην πείρα των παραστάσεων στην Ελλάδα και αλλού. Ο προβληματισμός και οι λύσεις που προτείνει αφορούν τον άνθρωπο του θεάτρου, τον επιστήμονα που δεν θέλει να είναι μόνο "ειδικός", και τέλος, τον θεατή και τον αναγνώστη που ενδιαφέρονται για το αρχαίο δράμα. 
650 4 |a Ελληνικό δράμα (Τραγωδία)  |x Ιστορία και κριτική  |9 62386 
700 1 |a Λιγνάδης, Τάσος  |t Το ζώον και το τέρας : ποιητική και υποκριτική λειτουργία του αρχαίου ελληνικού δράματος  |9 119799 
942 |c BK 
999 |c 53197  |d 53197 
952 |0 0  |1 0  |2 ddc  |4 0  |6 880_400000000000000_ΛΙΓ  |7 0  |9 68871  |a KDBK  |b KDBK  |c LCG  |d 2006-11-01  |i 0000000031134  |o 880.4 ΛΙΓ  |p 0000000031134  |r 2019-04-29  |w 2019-04-29  |x [ΑΡΕ: Κ120494]  |y BK 
952 |0 0  |1 0  |2 ddc  |4 0  |6 880_400000000000000_ΛΙΓ  |7 0  |9 68872  |a KDBK  |b KDBK  |c LCG  |d 2006-11-01  |i 50142017  |o 880.4 ΛΙΓ  |p 50142017  |r 2019-04-29  |t αντ.1  |w 2019-04-29  |y BK