Η επιχειρησιακή στρατηγική σε μια μόνο σελίδα : τελειοποιήστε το επιχειρησιακό σχέδιό σας με τέσσερα απλά βήματα /
«Η επιχειρησιακή στρατηγική σε μία μόνο σελίδα Τελειοποιήστε το επιχειρησιακό σχέδιό σας με τέσσερα απλά βήματα» των συγγραφέων Marc Van Eck και Ellen Leenhouts. Το βιβλίο στηρίζεται σε μια μεθοδολογία που είναι γνωστή ως OGSM από το αρχικό γράμμα των λέξεων Objective (=αντικειμενικός σκοπός), Goa...
Kaydedildi:
Asıl Yazarlar: | Van Eck, Marc (Yazar), Leenhouts, Ellen (Yazar) |
---|---|
Diğer Yazarlar: | Σοκοδήμος, Ανδρέας (Çevirmen) |
Materyal Türü: | Kitap |
Dil: | Greek English |
Baskı/Yayın Bilgisi: |
Αθήνα :
Εκδόσεις Rosili,
2015
|
Seri Bilgileri: | Επιχειρείν : Start-up
|
Konular: |
Benzer Materyaller
-
Σχεδιασμός και υλοποίηση επιχειρησιακής στρατηγικής : η αναζήτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος /
Yazar:: Thompson, Arthur A., 1940-, ve diğerleri
Baskı/Yayın Bilgisi: (2010) -
Προγραμματισμός δράσεως επιχειρήσεων /
Yazar:: Κιόχος, Πέτρος Α., ve diğerleri
Baskı/Yayın Bilgisi: (2001) -
Προγραμματισμός δράσεως επιχειρήσεων /
Yazar:: Μηλιώτη, Ειρήνη
Baskı/Yayın Bilgisi: (1995) -
Πως να σκέπτεσθε στρατηγικά : η εφαρμογή της στρατηγικής στην πολιτική, στις επιχειρήσεις και στην καθημερινή ζωή /
Yazar:: Dixit, Avinash K., ve diğerleri
Baskı/Yayın Bilgisi: (2001) -
Επιτυχημένο marketing : σε μια εβδομάδα /
Yazar:: Davies, Eric, ve diğerleri
Baskı/Yayın Bilgisi: (1993)