Η επιχειρησιακή στρατηγική σε μια μόνο σελίδα : τελειοποιήστε το επιχειρησιακό σχέδιό σας με τέσσερα απλά βήματα /
«Η επιχειρησιακή στρατηγική σε μία μόνο σελίδα Τελειοποιήστε το επιχειρησιακό σχέδιό σας με τέσσερα απλά βήματα» των συγγραφέων Marc Van Eck και Ellen Leenhouts. Το βιβλίο στηρίζεται σε μια μεθοδολογία που είναι γνωστή ως OGSM από το αρχικό γράμμα των λέξεων Objective (=αντικειμενικός σκοπός), Goa...
Сохранить в:
Главные авторы: | Van Eck, Marc (Автор), Leenhouts, Ellen (Автор) |
---|---|
Другие авторы: | Σοκοδήμος, Ανδρέας (Переводчик) |
Формат: | |
Язык: | Greek English |
Опубликовано: |
Αθήνα :
Εκδόσεις Rosili,
2015
|
Серии: | Επιχειρείν : Start-up
|
Предметы: |
Схожие документы
-
Σχεδιασμός και υλοποίηση επιχειρησιακής στρατηγικής : η αναζήτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος /
по: Thompson, Arthur A., 1940-, κ.ά.
Опубликовано: (2010) -
Προγραμματισμός δράσεως επιχειρήσεων /
по: Κιόχος, Πέτρος Α., κ.ά.
Опубликовано: (2001) -
Προγραμματισμός δράσεως επιχειρήσεων /
по: Μηλιώτη, Ειρήνη
Опубликовано: (1995) -
Πως να σκέπτεσθε στρατηγικά : η εφαρμογή της στρατηγικής στην πολιτική, στις επιχειρήσεις και στην καθημερινή ζωή /
по: Dixit, Avinash K., κ.ά.
Опубликовано: (2001) -
Επιτυχημένο marketing : σε μια εβδομάδα /
по: Davies, Eric, κ.ά.
Опубликовано: (1993)