Η επιχειρησιακή στρατηγική σε μια μόνο σελίδα : τελειοποιήστε το επιχειρησιακό σχέδιό σας με τέσσερα απλά βήματα /
«Η επιχειρησιακή στρατηγική σε μία μόνο σελίδα Τελειοποιήστε το επιχειρησιακό σχέδιό σας με τέσσερα απλά βήματα» των συγγραφέων Marc Van Eck και Ellen Leenhouts. Το βιβλίο στηρίζεται σε μια μεθοδολογία που είναι γνωστή ως OGSM από το αρχικό γράμμα των λέξεων Objective (=αντικειμενικός σκοπός), Goa...
Zapisane w:
Główni autorzy: | Van Eck, Marc (Autor), Leenhouts, Ellen (Autor) |
---|---|
Kolejni autorzy: | Σοκοδήμος, Ανδρέας (Tłumacz) |
Format: | Książka |
Język: | Greek English |
Wydane: |
Αθήνα :
Εκδόσεις Rosili,
2015
|
Seria: | Επιχειρείν : Start-up
|
Hasła przedmiotowe: |
Podobne zapisy
-
Σχεδιασμός και υλοποίηση επιχειρησιακής στρατηγικής : η αναζήτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος /
od: Thompson, Arthur A., 1940-, i wsp.
Wydane: (2010) -
Προγραμματισμός δράσεως επιχειρήσεων /
od: Κιόχος, Πέτρος Α., i wsp.
Wydane: (2001) -
Προγραμματισμός δράσεως επιχειρήσεων /
od: Μηλιώτη, Ειρήνη
Wydane: (1995) -
Πως να σκέπτεσθε στρατηγικά : η εφαρμογή της στρατηγικής στην πολιτική, στις επιχειρήσεις και στην καθημερινή ζωή /
od: Dixit, Avinash K., i wsp.
Wydane: (2001) -
Επιτυχημένο marketing : σε μια εβδομάδα /
od: Davies, Eric, i wsp.
Wydane: (1993)