Η επιχειρησιακή στρατηγική σε μια μόνο σελίδα : τελειοποιήστε το επιχειρησιακό σχέδιό σας με τέσσερα απλά βήματα /
«Η επιχειρησιακή στρατηγική σε μία μόνο σελίδα Τελειοποιήστε το επιχειρησιακό σχέδιό σας με τέσσερα απλά βήματα» των συγγραφέων Marc Van Eck και Ellen Leenhouts. Το βιβλίο στηρίζεται σε μια μεθοδολογία που είναι γνωστή ως OGSM από το αρχικό γράμμα των λέξεων Objective (=αντικειμενικός σκοπός), Goa...
保存先:
主要な著者: | Van Eck, Marc (著者), Leenhouts, Ellen (著者) |
---|---|
その他の著者: | Σοκοδήμος, Ανδρέας (翻訳家) |
フォーマット: | 図書 |
言語: | Greek English |
出版事項: |
Αθήνα :
Εκδόσεις Rosili,
2015
|
シリーズ: | Επιχειρείν : Start-up
|
主題: |
類似資料
-
Σχεδιασμός και υλοποίηση επιχειρησιακής στρατηγικής : η αναζήτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος /
著者:: Thompson, Arthur A., 1940-, 等
出版事項: (2010) -
Προγραμματισμός δράσεως επιχειρήσεων /
著者:: Κιόχος, Πέτρος Α., 等
出版事項: (2001) -
Προγραμματισμός δράσεως επιχειρήσεων /
著者:: Μηλιώτη, Ειρήνη
出版事項: (1995) -
Πως να σκέπτεσθε στρατηγικά : η εφαρμογή της στρατηγικής στην πολιτική, στις επιχειρήσεις και στην καθημερινή ζωή /
著者:: Dixit, Avinash K., 等
出版事項: (2001) -
Επιτυχημένο marketing : σε μια εβδομάδα /
著者:: Davies, Eric, 等
出版事項: (1993)