Νεοελληνική γλώσσα και λογοτεχνία, υποστηρικτικό υλικό για την πρόσληψη και την παραγωγή γραπτού λόγου για όλο το γυμνάσιο : με ανθολόγηση κειμένων : βιβλίο καθηγητή, γονέα /
Ο πρακτικός αυτός οδηγός παρουσιάζει ένα πρόγραμμα ασκήσεων για την ενίσχυση των δεξιοτήτων της πρόσληψης και της παραγωγής γραπτού λόγου. Απευθύνεται σε μαθητές Γυμνασίου οι οποίοι είτε αντιμετωπίζουν μαθησιακές δυσκολίες (δυσλεξία, δυσγραφία, ελλειμματική προσοχή, υπερκινητικότητα) είτε στοχεύουν...
Αποθηκεύτηκε σε:
| Μορφή: | Βιβλίο |
|---|---|
| Γλώσσα: | Greek |
| Έκδοση: |
Αθήνα :
Εκδόσεις Πατάκης,
2014
|
| Σειρά: | Εκπαίδευση
|
| Θέματα: |
| LEADER | 03122namaa2200325 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | main_39719 | ||
| 003 | GR-kkKDBK | ||
| 005 | 20210130214446.0 | ||
| 006 | a|||||r||||||||||| | ||
| 008 | 151029s2014uuuugr#||||cr|||| 000|0 gre d | ||
| 020 | |a 978-960-16-5901-5 | ||
| 040 | |a GR-kkKDBK |b gre |d GR-kkKDBK |e AACR2 | ||
| 082 | 0 | |a 373 | |
| 130 | 0 | 0 | |a Νεοελληνική γλώσσα και λογοτεχνία, υποστηρικτικό υλικό για την πρόσληψη και την παραγωγή γραπτού λόγου για όλο το γυμνάσιο |9 109634 |
| 245 | 1 | 0 | |a Νεοελληνική γλώσσα και λογοτεχνία, υποστηρικτικό υλικό για την πρόσληψη και την παραγωγή γραπτού λόγου για όλο το γυμνάσιο : |b με ανθολόγηση κειμένων : βιβλίο καθηγητή, γονέα / |c Μαρία Ε. Ψωμά |
| 260 | |a Αθήνα : |b Εκδόσεις Πατάκης, |c 2014 | ||
| 300 | |a 46 σ. ; |c 24 εκ. | ||
| 490 | 0 | |a Εκπαίδευση | |
| 500 | |a Ένθετο από το ομότιτλο βιβλίο | ||
| 500 | |a Κατάλληλο και για μαθητές με δυσκολίες μάθησης | ||
| 520 | |a Ο πρακτικός αυτός οδηγός παρουσιάζει ένα πρόγραμμα ασκήσεων για την ενίσχυση των δεξιοτήτων της πρόσληψης και της παραγωγής γραπτού λόγου. Απευθύνεται σε μαθητές Γυμνασίου οι οποίοι είτε αντιμετωπίζουν μαθησιακές δυσκολίες (δυσλεξία, δυσγραφία, ελλειμματική προσοχή, υπερκινητικότητα) είτε στοχεύουν να βελτιώσουν την επίδοσή τους στα σχολικά μαθήματα. Προτείνεται και σε μαθητές των τελευταίων τάξεων του Δημοτικού για την προετοιμασία για το Γυμνάσιο. Απόρροια ενός τέτοιου προγράμματος είναι η βελτίωση της επίδοσης των μαθητών σε όλα τα γνωστικά αντικείμενα, εφόσον ο γραπτός λόγος είναι το μέσο κατάκτησης της γνώσης για όλα τα μαθήματα. | ||
| 650 | 4 | |a Γραπτή επικοινωνία |x Σπουδή και διδασκαλία |9 54475 | |
| 650 | 4 | |a Εκπαίδευση, Μέση |x Διδασκαλία |9 65642 | |
| 650 | 4 | |a Ελληνική γλώσσα, Νέα |x Σπουδή και διδασκαλία |9 54542 | |
| 650 | 4 | |a Νεοελληνική λογοτεχνία |x Σπουδή και διδασκαλία |9 65082 | |
| 700 | 1 | |4 pbl |a Ψωμά, Μαρία Ε. |9 1346 | |
| 710 | 2 | |4 pbl |a Πατάκης |9 26807 | |
| 942 | |c BK | ||
| 999 | |c 42306 |d 42306 | ||
| 952 | |0 0 |1 0 |4 0 |6 373_000000000000000_ΨΩΜ |7 0 |9 55244 |a KDBK |b KDBK |d 2015-10-29 |e Αγορά |i 47012015 |l 2 |o 373 ΨΩΜ |p 47012015 |r 2021-01-26 |s 2020-12-08 |w 2019-04-28 |y BK | ||