Ενδοσχολική βία και σχολικός εκφοβισμός : θεωρητικό πλαίσιο και εκπαιδευτική παρέμβαση : αναγνώριση κι αντιμετώπιση και στο νηπιαγωγείο /
Σύμφωνα με έρευνες, ορισμένοι μαθητές εκδηλώνουν βίαιη συμπεριφορά εναντίον συμμαθητών τους, οι οποίοι θεωρούνται ότι είναι εύκολοι στόχοι. Αυτή η συμπεριφορά αποτελεί κατάφωρη παραβίαση του βασικού δικαιώματος όλων των μαθητών να πηγαίνουν στο σχολείο χωρίς να φοβούνται ότι κάποιος συμμαθητής τους...
में बचाया:
मुख्य लेखक: | |
---|---|
स्वरूप: | पुस्तक |
भाषा: | Greek |
प्रकाशित: |
Αθήνα :
Εκδόσεις Παπαζήση,
2015
|
विषय: |
LEADER | 03834namaa2200301 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | main_39397 | ||
003 | GR-kkKDBK | ||
005 | 20191001214142.0 | ||
006 | a|||||r||||||||||| | ||
008 | 151022s2015uuuugr#f|||erb||| 000|0 gre d | ||
020 | |a 978-960-02-3100-7 | ||
040 | |a GR-kkKDBK |b gre |d GR-kkKDBK |e AACR2 | ||
082 | 0 | |a 371.7 | |
100 | 1 | |4 aut |a Τρίγκα-Μερτίκα, Ελένη Δ. |9 14095 | |
245 | 1 | 0 | |a Ενδοσχολική βία και σχολικός εκφοβισμός : |b θεωρητικό πλαίσιο και εκπαιδευτική παρέμβαση : αναγνώριση κι αντιμετώπιση και στο νηπιαγωγείο / |c Ελένη Δ. Τρίγκα-Μερτίκα |
260 | |a Αθήνα : |b Εκδόσεις Παπαζήση, |c 2015 | ||
300 | |a 253 σ. ; |c 24 εκ. | ||
504 | |a Περιέχει βιβλιογραφία | ||
520 | |a Σύμφωνα με έρευνες, ορισμένοι μαθητές εκδηλώνουν βίαιη συμπεριφορά εναντίον συμμαθητών τους, οι οποίοι θεωρούνται ότι είναι εύκολοι στόχοι. Αυτή η συμπεριφορά αποτελεί κατάφωρη παραβίαση του βασικού δικαιώματος όλων των μαθητών να πηγαίνουν στο σχολείο χωρίς να φοβούνται ότι κάποιος συμμαθητής τους θα προσπαθήσει να τους εξευτελίσει, να τους επιβληθεί με τη βία, να τους ταπεινώσει... Εκ των πραγμάτων, το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού συνιστά έκφραση και μέρος της ενδοσχολικής βίας, χωρίς όμως οι δύο έννοιες να ταυτίζονται. Όταν μιλάμε για "σχολικό εκφοβισμό", εννοούμε το φαινόμενο σύμφωνα με το οποίο ένας μαθητής ή πολλοί μαθητές θυματοποιούν έναν άλλον μαθητή, εκμεταλλευόμενοι μια προϋπάρχουσα ανισορροπία δύναμης, σωματικής, πνευματικής ή κοινωνικής που εκδηλώνεται με ποικίλες μορφές και κάτω από ορισμένες προϋποθέσεις. Όπως φαίνεται από τη βιβλιογραφική ανασκόπηση όμως, δεν υπάρχουν μελέτες σχετικές με τα προβλήματα βίαιης συμπεριφοράς και σχολικού εκφοβισμού των νηπίων. Γι' αυτό κρίθηκε αναγκαία η εκπόνηση μιας ερευνητικής εργασίας για τη διερεύνηση των διαμορφωμένων αντιλήψεων και στάσεων των εκπαιδευτικών προσχολικής αγωγής, αναφορικά με το φαινόμενο της ενδοσχολικής βίας στο Νηπιαγωγείο. | ||
650 | 4 | |a Βία στα σχολεία |9 62919 | |
650 | 4 | |a Βία |x Παιδιά |9 62150 | |
650 | 4 | |a Επιθετικότητα (Ψυχολογία) |9 67722 | |
650 | 4 | |a Σχολικός εκφοβισμός |9 58257 | |
700 | 1 | |a Τρίγκα-Μερτίκα, Ελένη Δ. |t Ενδοσχολική βία και σχολικός εκφοβισμός : θεωρητικό πλαίσιο και εκπαιδευτική παρέμβαση |9 109292 | |
710 | 2 | |4 pbl |a Παπαζήσης |9 26716 | |
942 | |c BK | ||
999 | |c 41948 |d 41948 | ||
952 | |0 0 |1 0 |4 0 |6 371_700000000000000_ΤΡΙ |7 0 |9 54826 |a KDBK |b KDBK |d 2015-10-22 |e Αγορά |i 56712015 |l 17 |m 3 |o 371.7 ΤΡΙ |p 56712015 |r 2021-12-07 |s 2021-11-01 |w 2019-04-28 |y BK |