Ενδοσχολική βία και σχολικός εκφοβισμός : θεωρητικό πλαίσιο και εκπαιδευτική παρέμβαση : αναγνώριση κι αντιμετώπιση και στο νηπιαγωγείο /

Σύμφωνα με έρευνες, ορισμένοι μαθητές εκδηλώνουν βίαιη συμπεριφορά εναντίον συμμαθητών τους, οι οποίοι θεωρούνται ότι είναι εύκολοι στόχοι. Αυτή η συμπεριφορά αποτελεί κατάφωρη παραβίαση του βασικού δικαιώματος όλων των μαθητών να πηγαίνουν στο σχολείο χωρίς να φοβούνται ότι κάποιος συμμαθητής τους...

पूर्ण विवरण

में बचाया:
ग्रंथसूची विवरण
मुख्य लेखक: Τρίγκα-Μερτίκα, Ελένη Δ. (लेखक)
स्वरूप: पुस्तक
भाषा:Greek
प्रकाशित: Αθήνα : Εκδόσεις Παπαζήση, 2015
विषय:
LEADER 03834namaa2200301 4500
001 main_39397
003 GR-kkKDBK
005 20191001214142.0
006 a|||||r|||||||||||
008 151022s2015uuuugr#f|||erb||| 000|0 gre d
020 |a 978-960-02-3100-7 
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
082 0 |a 371.7 
100 1 |4 aut  |a Τρίγκα-Μερτίκα, Ελένη Δ.  |9 14095 
245 1 0 |a Ενδοσχολική βία και σχολικός εκφοβισμός :  |b θεωρητικό πλαίσιο και εκπαιδευτική παρέμβαση : αναγνώριση κι αντιμετώπιση και στο νηπιαγωγείο /  |c Ελένη Δ. Τρίγκα-Μερτίκα 
260 |a Αθήνα :  |b Εκδόσεις Παπαζήση,  |c 2015 
300 |a 253 σ. ;  |c 24 εκ. 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφία 
520 |a Σύμφωνα με έρευνες, ορισμένοι μαθητές εκδηλώνουν βίαιη συμπεριφορά εναντίον συμμαθητών τους, οι οποίοι θεωρούνται ότι είναι εύκολοι στόχοι. Αυτή η συμπεριφορά αποτελεί κατάφωρη παραβίαση του βασικού δικαιώματος όλων των μαθητών να πηγαίνουν στο σχολείο χωρίς να φοβούνται ότι κάποιος συμμαθητής τους θα προσπαθήσει να τους εξευτελίσει, να τους επιβληθεί με τη βία, να τους ταπεινώσει... Εκ των πραγμάτων, το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού συνιστά έκφραση και μέρος της ενδοσχολικής βίας, χωρίς όμως οι δύο έννοιες να ταυτίζονται. Όταν μιλάμε για "σχολικό εκφοβισμό", εννοούμε το φαινόμενο σύμφωνα με το οποίο ένας μαθητής ή πολλοί μαθητές θυματοποιούν έναν άλλον μαθητή, εκμεταλλευόμενοι μια προϋπάρχουσα ανισορροπία δύναμης, σωματικής, πνευματικής ή κοινωνικής που εκδηλώνεται με ποικίλες μορφές και κάτω από ορισμένες προϋποθέσεις. Όπως φαίνεται από τη βιβλιογραφική ανασκόπηση όμως, δεν υπάρχουν μελέτες σχετικές με τα προβλήματα βίαιης συμπεριφοράς και σχολικού εκφοβισμού των νηπίων. Γι' αυτό κρίθηκε αναγκαία η εκπόνηση μιας ερευνητικής εργασίας για τη διερεύνηση των διαμορφωμένων αντιλήψεων και στάσεων των εκπαιδευτικών προσχολικής αγωγής, αναφορικά με το φαινόμενο της ενδοσχολικής βίας στο Νηπιαγωγείο. 
650 4 |a Βία στα σχολεία  |9 62919 
650 4 |a Βία  |x Παιδιά  |9 62150 
650 4 |a Επιθετικότητα (Ψυχολογία)  |9 67722 
650 4 |a Σχολικός εκφοβισμός  |9 58257 
700 1 |a Τρίγκα-Μερτίκα, Ελένη Δ.  |t Ενδοσχολική βία και σχολικός εκφοβισμός : θεωρητικό πλαίσιο και εκπαιδευτική παρέμβαση  |9 109292 
710 2 |4 pbl  |a Παπαζήσης  |9 26716 
942 |c BK 
999 |c 41948  |d 41948 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 371_700000000000000_ΤΡΙ  |7 0  |9 54826  |a KDBK  |b KDBK  |d 2015-10-22  |e Αγορά  |i 56712015  |l 17  |m 3  |o 371.7 ΤΡΙ  |p 56712015  |r 2021-12-07  |s 2021-11-01  |w 2019-04-28  |y BK