Αλφαβητάριο υπηρεσιών /

Πότε προσφέρουμε ποιοτικές υπηρεσίες; Τι είναι αυτό που διαφοροποιεί τις υπηρεσίες μας από τον ανταγωνισμό; Πώς θα αναγνωρίσουμε τις ανάγκες του πελάτη για να του προσφέρουμε αυτό ακριβώς που ζητά; Πώς πρέπει να φερόμαστε, να μιλάμε, να ντυνόμαστε, να διακοσμούμε τον επαγγελματικό χώρο μας, να υποδε...

Ful tanımlama

Kaydedildi:
Detaylı Bibliyografya
Yazar: Κόλλιας, Οδυσσέας, 1961- (Yazar)
Materyal Türü: Kitap
Dil:Greek
Baskı/Yayın Bilgisi: Αθήνα : Σταμούλης, 2013
Konular:
Diğer Bilgiler
Özet:Πότε προσφέρουμε ποιοτικές υπηρεσίες; Τι είναι αυτό που διαφοροποιεί τις υπηρεσίες μας από τον ανταγωνισμό; Πώς θα αναγνωρίσουμε τις ανάγκες του πελάτη για να του προσφέρουμε αυτό ακριβώς που ζητά; Πώς πρέπει να φερόμαστε, να μιλάμε, να ντυνόμαστε, να διακοσμούμε τον επαγγελματικό χώρο μας, να υποδεχόμαστε τον πελάτη μας για παραμείνει πιστός στη δική μας επιχείρηση; Οι απαντήσεις σ' αυτά και σε δεκάδες άλλα ερωτήματα βρίσκονται στις σελίδες του βιβλίου αυτού. Απαντήσεις που θα αλλάξουν την οπτική που δουλεύετε, θα διευκολύνουν την καθημερινότητά σας και θα κάνουν τους πελάτες σας πιστούς και αφοσιωμένους στη δική σας επιχείρηση.
Fiziksel Özellikler:358 σ. : εικ. ; 24 εκ.
Bibliyografya:Περιλαμβάνει βιβλιογραφία, ευρετήριο
ISBN:978-960-351-917-1