Αλφαβητάριο υπηρεσιών /

Πότε προσφέρουμε ποιοτικές υπηρεσίες; Τι είναι αυτό που διαφοροποιεί τις υπηρεσίες μας από τον ανταγωνισμό; Πώς θα αναγνωρίσουμε τις ανάγκες του πελάτη για να του προσφέρουμε αυτό ακριβώς που ζητά; Πώς πρέπει να φερόμαστε, να μιλάμε, να ντυνόμαστε, να διακοσμούμε τον επαγγελματικό χώρο μας, να υποδε...

Πλήρης περιγραφή

Αποθηκεύτηκε σε:
Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Κόλλιας, Οδυσσέας, 1961- (Συγγραφέας)
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Αθήνα : Σταμούλης, 2013
Θέματα:
Περιγραφή
Περίληψη:Πότε προσφέρουμε ποιοτικές υπηρεσίες; Τι είναι αυτό που διαφοροποιεί τις υπηρεσίες μας από τον ανταγωνισμό; Πώς θα αναγνωρίσουμε τις ανάγκες του πελάτη για να του προσφέρουμε αυτό ακριβώς που ζητά; Πώς πρέπει να φερόμαστε, να μιλάμε, να ντυνόμαστε, να διακοσμούμε τον επαγγελματικό χώρο μας, να υποδεχόμαστε τον πελάτη μας για παραμείνει πιστός στη δική μας επιχείρηση; Οι απαντήσεις σ' αυτά και σε δεκάδες άλλα ερωτήματα βρίσκονται στις σελίδες του βιβλίου αυτού. Απαντήσεις που θα αλλάξουν την οπτική που δουλεύετε, θα διευκολύνουν την καθημερινότητά σας και θα κάνουν τους πελάτες σας πιστούς και αφοσιωμένους στη δική σας επιχείρηση.
Φυσική περιγραφή:358 σ. : εικ. ; 24 εκ.
Βιβλιογραφία:Περιλαμβάνει βιβλιογραφία, ευρετήριο
ISBN:978-960-351-917-1