Γλωσσική εκμάθηση και διδασκαλία σε πολυπολιτισμικά περιβάλλοντα : ενσωμάτωση της γλωσσικής απόκλισης και γλωσσικής ποικιλίας στην τάξη /
Οι εργασίες του παρόντος τόμου στοχεύουν, αφενός, να διερευνήσουν τους ενδογενείς μηχανισμούς και τους εξωγενείς παράγοντες οι οποίοι επηρεάζουν τη γλωσσική ανάπτυξη σε πολυγλωσσικά και πολυπολιτισμικά περιβάλλοντα, και αφετέρου να κάνουν συγκεκριμένες προτάσεις όσον αφορά στον σχεδιασμό, στην παραγ...
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριοι συγγραφείς: | , |
---|---|
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Αθήνα :
Gutenberg,
2015
|
Θέματα: |
LEADER | 03439namaa2200289 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | main_38844 | ||
003 | GR-kkKDBK | ||
005 | 20210327195443.0 | ||
006 | a|||||r||||||||||| | ||
008 | 151013s2015uuuugr#af||gr|||| 000|0 gre d | ||
020 | |a 978-960-01-1672-4 | ||
040 | |a GR-kkKDBK |b gre |d GR-kkKDBK |e AACR2 | ||
082 | 0 | |a 370 | |
100 | 1 | |4 aut |4 edt |a Τζακώστα, Μαρίνα |9 16405 | |
245 | 1 | 0 | |a Γλωσσική εκμάθηση και διδασκαλία σε πολυπολιτισμικά περιβάλλοντα : |b ενσωμάτωση της γλωσσικής απόκλισης και γλωσσικής ποικιλίας στην τάξη / |c Ευθυμία Γουργιώτου... [κ.ά.] ; επιμέλεια Μαρίνα Τζακώστα |
260 | |a Αθήνα : |b Gutenberg, |c 2015 | ||
300 | |a 303 σ. : |b εικ., πίν. ; |c 24 εκ. | ||
520 | |a Οι εργασίες του παρόντος τόμου στοχεύουν, αφενός, να διερευνήσουν τους ενδογενείς μηχανισμούς και τους εξωγενείς παράγοντες οι οποίοι επηρεάζουν τη γλωσσική ανάπτυξη σε πολυγλωσσικά και πολυπολιτισμικά περιβάλλοντα, και αφετέρου να κάνουν συγκεκριμένες προτάσεις όσον αφορά στον σχεδιασμό, στην παραγωγή και την εφαρμογή πρωτότυπου διδακτικού υλικού. Έμφαση δόθηκε σε δύο ομάδες - στόχους: πρώτον, παιδιά προσχολικής ηλικίας (ηλικιακού εύρους 4-6 ετών) και, δεύτερον, παιδιά πρώτης σχολικής ηλικίας (ηλικιακού εύρους 6-9 ετών), τα οποία μεγαλώνουν είτε ως φυσικοί είτε ως αλλόγλωσσοι ομιλητές των (κυρίαρχων) γλωσσών οι οποίες μιλιούνται σε πολυγλωσσικά και πολυπολιτισμικά περιβάλλοντα. Δεδομένου του διαθεματικού χαρακτήρα του, ο τόμος απευθύνεται σε μελετητές, εκπαιδευτικούς και όσους ασχολούνται με την ανάπτυξη της μητρικής και της δεύτερης/ξένης γλώσσας, τη διδακτική μεθοδολογία, την αξιολόγηση και τη δια-πολιτισμική εκπαίδευση. | ||
650 | 7 | |a Διαπολιτισμική εκπαίδευση |9 62903 | |
650 | 4 | |a Ελληνική γλώσσα, Νέα |x Σπουδή και διδασκαλία |9 54542 | |
650 | 4 | |a Πολυπολιτισμικότητα |9 57474 | |
700 | 1 | |4 aut |a Γουργιώτου, Ευθυμία |9 16406 | |
700 | 1 | |a Τζακώστα, Μαρίνα |t Γλωσσική εκμάθηση και διδασκαλία σε πολυπολιτισμικά περιβάλλοντα : ενσωμάτωση της γλωσσικής απόκλισης και γλωσσικής ποικιλίας στην τάξη |9 108724 | |
710 | 2 | |4 pbl |a Gutenberg |9 27175 | |
942 | |c BK | ||
999 | |c 41333 |d 41333 | ||
952 | |0 0 |1 0 |4 0 |6 370_000000000000000_ΓΛΩ |7 0 |9 54117 |a KDBK |b KDBK |d 2015-10-13 |e Αγορά |i 51342015 |l 6 |o 370 ΓΛΩ |p 51342015 |r 2021-05-21 |s 2021-03-02 |w 2019-04-28 |y BK |