Groundswell : winning in a world transformed by social technologies /
Αποθηκεύτηκε σε:
| Κύριοι συγγραφείς: | Li, Charlene (Συγγραφέας), Bernoff, Josh (Συγγραφέας) |
|---|---|
| Μορφή: | Βιβλίο |
| Γλώσσα: | English |
| Έκδοση: |
Boston :
Harvard Business Review Press,
2011
|
| Έκδοση: | expanded and rev. ed. |
| Θέματα: |
Παρόμοια τεκμήρια
-
Cognitive surplus : creativity and generosity in a connected age : how technology makes consumers into collaborators /
ανά: Shirky, Clay
Έκδοση: (2010) -
No bullshit social media : the all-business, no-hype guide to social media marketing /
ανά: Falls, Jason, κ.ά.
Έκδοση: (2012) -
Trust agents : using the web to build influence, improve reputation, and earn trust /
ανά: Brogan, Chris, κ.ά.
Έκδοση: (2010) -
Social media ROI : managing and measuring social media efforts in your organization /
ανά: Blanchard, Olivier
Έκδοση: (2011) -
The internet : an introduction to new media /
ανά: Green, Lelia, 1956-
Έκδοση: (2010)