Η λογική του υπαρκτού σχολείου /

Το έργο εξετάζει τη δομή και τα συμφραζόμενα της παιδαγωγικής σχέσης, το παιδαγωγικό ενέργημα στο πλαίσιο της σχέσης αυτής, το είδος της σχολικής ρουτίνας και τους τύπους των προσώπων που πρωταγωνιστούν στην καθημερινή εκπαιδευτική πράξη, το είδος της σχέσης τους, το βασικό εργαλείο για την άσκηση τ...

Fuld beskrivelse

Αποθηκεύτηκε σε:
Bibliografiske detaljer
Hovedforfatter: Γκότοβος, Αθανάσιος Ε., 1951- (Συγγραφέας)
Format: Bog
Sprog:Greek
Udgivet: Αθήνα : Gutenberg, 2003
Serier:Παιδαγωγική σειρά
Fag:
LEADER 02179namaa2200337 4500
001 main_34249
003 GR-kkKDBK
005 20191001213624.0
006 a|||||r|||||||||||
008 141030s2003uuuugr# |||erb||| 001|0 gre d
020 |a 960-01-0261-9 
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
082 0 |a 371 
100 1 |4 aut  |a Γκότοβος, Αθανάσιος Ε.,  |d 1951-  |9 37049 
245 1 2 |a Η λογική του υπαρκτού σχολείου /  |c Αθανάσιος Ε. Γκοτοβός 
260 |a Αθήνα :  |b Gutenberg,  |c 2003 
300 |a 223 σ. ;  |c 23 εκ. 
490 0 |a Παιδαγωγική σειρά 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφία και ευρετήριο 
520 |a Το έργο εξετάζει τη δομή και τα συμφραζόμενα της παιδαγωγικής σχέσης, το παιδαγωγικό ενέργημα στο πλαίσιο της σχέσης αυτής, το είδος της σχολικής ρουτίνας και τους τύπους των προσώπων που πρωταγωνιστούν στην καθημερινή εκπαιδευτική πράξη, το είδος της σχέσης τους, το βασικό εργαλείο για την άσκηση της αγωγής: τη γλώσσα. Τέλος, αναπτύσσεται η κοινωνική χρήση των προϊόντων της σχολικής διαπαιδαγώγησης. 
650 4 |a Διδασκαλία  |9 67069 
650 4 |a Εκπαίδευση και κοινωνία  |9 67724 
650 4 |a Παιδαγωγική  |9 63650 
650 4 |a Συνεργασία σπουδαστών και εκπαιδευτικών  |9 58253 
650 4 |a Σχολεία  |9 67297 
650 4 |a Σχολική τάξη  |9 58331 
700 1 |a Γκότοβος, Αθανάσιος Ε.,  |d 1951-  |t Η λογική του υπαρκτού σχολείου  |9 103968 
710 2 |4 pbl  |a Gutenberg  |9 27175 
942 |c BK 
999 |c 36228  |d 36228 
952 |0 0  |1 0  |2 ddc  |4 0  |6 371_000000000000000_ΓΚΟ  |7 0  |9 48310  |a KDBK  |b KDBK  |c LCR  |d 2014-10-30  |e Αγορά  |i 20432014  |l 1  |o 371 ΓΚΟ  |p 20432014  |r 2019-04-28  |w 2019-04-28  |y BK