Ηλεκτρονικό εμπόριο 2008 : αρχές, εξελίξεις, στρατηγική από τη σκοπιά του Manager /

Ηλεκτρονικό Εμπόριο 2008 Αρχές - Εξελίξεις - Στρατηγική από την σκοπιά του Manager Η Τελευταία Έκδοση του Πλέον Επιτυχημένου Βιβλίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου Περιεχόμενα Μέρος 1 Εισαγωγή στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο και στις Ηλεκτρονικές Θέσεις Αγορών Κεφάλαιο 1 Επισκόπηση του Ηλεκτρονικού Εμπορίου...

Descripción completa

Guardado en:
Detalles Bibliográficos
Autores principales: Turban, Efraim (Autor), King, David (Autor), Mckay, Judy (Autor)
Otros Autores: Σαμαράς, Γιάννης Β. (Traductor)
Formato: Libro
Lenguaje:Greek
English
Publicado: Αθήνα : Μ. Γκιούρδας, 2008
Materias:
LEADER 05413namaa2200385 4500
001 main_34154
003 GR-kkKDBK
005 20191001213618.0
006 a|||||r|||||||||||
008 141013s2008uuuugr#f|||erb||| 001|0 gre d
020 |a 978-960-512-543-1 
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
041 1 |a gre  |h eng 
082 0 |a 381 
100 1 |4 aut  |a Turban, Efraim  |9 14119 
245 1 0 |a Ηλεκτρονικό εμπόριο 2008 :  |b αρχές, εξελίξεις, στρατηγική από τη σκοπιά του Manager /  |c Efraim Turban...[κ. ά.] ; απόδοση Γιάννης Β. Σαμαράς 
260 |a Αθήνα :  |b Μ. Γκιούρδας,  |c 2008 
300 |a xlvii, 896 σ. :  |b πίν. ;  |c 28 εκ. 
500 |a Τίτλος πρωτοτύπου: Electronic commerce 2008: a managerial perspective 
504 |a Περιλαμβάνει βιβλιογραφικές αναφορές, γλωσσάριο και ευρετήριο 
520 |a Ηλεκτρονικό Εμπόριο 2008 Αρχές - Εξελίξεις - Στρατηγική από την σκοπιά του Manager Η Τελευταία Έκδοση του Πλέον Επιτυχημένου Βιβλίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου Περιεχόμενα Μέρος 1 Εισαγωγή στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο και στις Ηλεκτρονικές Θέσεις Αγορών Κεφάλαιο 1 Επισκόπηση του Ηλεκτρονικού Εμπορίου Κεφάλαιο 2 Ηλεκτρονικές Θέσεις Αγορών: Δομές, Μηχανισμοί, Οικονομικά και Επιπτώσεις Μέρος 2 Λιανικό Εμπόριο στο Internet Κεφάλαιο 3 Λιανικές Πωλήσεις στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο: Προϊόντα και Υπηρεσίες Κεφάλαιο 4 Συμπεριφορά Καταναλωτή, Έρευνα Αγοράς και Διαφήμιση Μέρος 3 Ηλεκτρονικό Εμπόριο Επιχειρήσεων με Επιχειρήσεις Κεφάλαιο 5 Ηλεκτρονικό Εμπόριο Β2Β: Πώληση και Αγορά σε Ιδιωτικές Ηλεκτρονικές Θέσεις Αγορών Κεφάλαιο 6 Ανταλλακτήρια Β2Β, Κατάλογοι και Άλλες Υπηρεσίες Υποστήριξης Κεφάλαιο 7 Αλυσίδες Ηλεκτρονικών Προμηθειών, Συνεργατικό Εμπόριο και Ηλεκτρονικές Επιχειρηματικές Πύλες Μέρος 4 Άλλα Μοντέλα και Εφαρμογές ΗΕ Κεφάλαιο 8 Καινοτόμα Συστήματα ΗΕ: Από την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση στην Ηλεκτρονική Εκμάθηση και σε ΗΕ Καταναλωτή με Καταναλωτή Κεφάλαιο 9 Κινητό Εμπόριο και Διεισδυτική Υπολογιστική Μέρος 5 Υπηρεσίες Υποστήριξης ΗΕ Κεφάλαιο 10 Δυναμική Διαπραγμάτευση: Ηλεκτρονικές Δημοπρασίες, Ανταλλαγές και Διαπραγματεύσεις Κεφάλαιο 11 Ασφάλεια Ηλεκτρονικού Εμπορίου Κεφάλαιο 12 Συστήματα Ηλεκτρονικών Πληρωμών Κεφάλαιο 13 Εκπλήρωση Παραγγελιών, Ηλεκτρονική Διαχείριση Σχέσεων με Πελάτες και Άλλες Υπηρεσίες Υποστήριξης Μέρος 6 Στρατηγική και Υλοποίηση ΗΕ Κεφάλαιο 14 Στρατηγική Ηλεκτρονικού Εμπορίου και Παγκόσμιο ΗΕ Κεφάλαιο 15 Οικονομικά Στοιχεία και Αιτιολόγηση του ΗΕ Κεφάλαιο 16 Έναρξη μιας Επιτυχημένης Ηλεκτρονικής Επιχείρησης και Έργων ΗΕ Κεφάλαιο 17 Νομικές, Ηθικές Επιπτώσεις του ΗΕ και Ζητήματα Συμμόρφωσης Κεφάλαιο 18 Κοινωνικά Δίκτυα και Ριζοσπάστες των Κλάδων στο Περιβάλλον Web 2.0 
650 4 |a Επιχειρήσεις  |x Ηλεκτρονικοί υπολογιστές  |x Δίκτυα  |9 57434 
650 4 |a Επιχειρήσεις  |x Τεχνολογικές καινοτομίες  |9 57437 
650 4 |a Ηλεκτρονική διαφήμιση  |9 58267 
650 4 |a Ηλεκτρονικό εμπόριο  |9 54898 
650 4 |a Λιανικό εμπόριο στο διαδίκτυο  |9 58266 
650 4 |a Μάρκετινγκ στο Διαδίκτυο  |9 57436 
700 1 |4 aut  |a King, David  |9 14120 
700 1 |4 aut  |a Mckay, Judy  |9 14121 
700 1 |4 trl  |a Σαμαράς, Γιάννης Β.  |9 40964 
700 1 |a Turban, Efraim  |t Ηλεκτρονικό εμπόριο 2008 : αρχές, εξελίξεις, στρατηγική από τη σκοπιά του Manager  |9 103877 
710 2 |4 pbl  |a Γκιούρδας Μ.  |9 27921 
942 |c BK 
999 |c 36122  |d 36122 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 381_000000000000000_ΗΛΕ  |7 0  |9 48195  |a KDBK  |b KDBK  |d 2014-10-13  |e Δωρεά Κατερίνα Δούκα  |i 23312014  |l 2  |o 381 ΗΛΕ  |p 23312014  |r 2019-04-28  |w 2019-04-28  |y BK