Διδακτική του γλωσσικού μαθήματος : από τη γλωσσική θεωρία στη διδακτική πράξη /
Η συστηματική διείσδυση στο γλωσσικό φαινόμενο και η επιστημονική ερμηνεία και ανάλυσή του, έδωσαν την ευκαιρία στους παιδαγωγούς [ ] να συνειδητοποιήσουν ότι η διδασκαλία της γλώσσας δε μπορεί να περιορίζεται σε μία απλοϊκή διαδικασία απομνημόνευσης παραδειγματικών πινάκων, κανόνων και εξαιρέσεων (...
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Greek |
Vydáno: |
Αθήνα :
Gutenberg,
2004
|
Edice: | Γλωσσολογική Βιβλιοθήκη ;
5 |
Témata: |
LEADER | 03365camaa2200313 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | main_34152 | ||
003 | GR-kkKDBK | ||
005 | 20191001213618.0 | ||
006 | a|||||r||||||||||| | ||
008 | 960723s2004uuuugr# |||grb||| 001|0 gre d | ||
020 | |a 960-01-0612-6 | ||
040 | |a GR-kkKDBK |b gre |d GR-kkKDBK |e AACR2 | ||
082 | 0 | |a 371 | |
100 | 1 | |4 aut |a Μήτσης, Ναπολέων Σ. |9 14130 | |
245 | 1 | 0 | |a Διδακτική του γλωσσικού μαθήματος : |b από τη γλωσσική θεωρία στη διδακτική πράξη / |c Ναπολέων Σπ. Μήτσης |
260 | |a Αθήνα : |b Gutenberg, |c 2004 | ||
300 | |a 270 σ. ; |c 21 εκ. | ||
490 | 0 | |a Γλωσσολογική Βιβλιοθήκη ; |v 5 | |
504 | |a Περιέχει βιβλιογραφία και ευρετήριο | ||
520 | |a Η συστηματική διείσδυση στο γλωσσικό φαινόμενο και η επιστημονική ερμηνεία και ανάλυσή του, έδωσαν την ευκαιρία στους παιδαγωγούς [ ] να συνειδητοποιήσουν ότι η διδασκαλία της γλώσσας δε μπορεί να περιορίζεται σε μία απλοϊκή διαδικασία απομνημόνευσης παραδειγματικών πινάκων, κανόνων και εξαιρέσεων (όπως προέβλεπε η παραδοσιακή μέθοδος), αλλά ότι πρέπει να πάριε τον χαρακτήρα μιας πολύπλοκης και σύνθετης διαδικασίας η οποία, για να καταστεί αποτελεσματική, από το ένα μέρος προϋποθέτει επαρκή θεωρητική κατάρτιση, ενώ από το άλλο απαιτεί την εφαρμογή εξειδικευμένων μεθόδων και τεχνικών [ ]". Έχοντας ως βάση τις διαπιστώσεις αυτές, ο συγγραφέας επιχειρεί, με την εργασία του αυτή, να καλύψει το κενό που υπάρχει σήμερα στον τομέα της εφαρμοσμένης γλωσσολογίας, και να παράσχει στους εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων τα απαραίτητα στοιχεία που θα τους βοηθήσουν ώστε να ανανεώσουν τη διδακτική μεθοδολογία του γλωσσικού μαθήματος και ν' ανταποκριθούν πληρέστερα στο έργο τους. | ||
650 | 4 | |a Γλώσσα και γλώσσες |x Σπουδή και διδασκαλία |9 58273 | |
650 | 4 | |a Διδασκαλία |9 67069 | |
650 | 4 | |a Ελληνική γλώσσα |x Σπουδή και διδασκαλία |9 67760 | |
650 | 4 | |a Ψυχογλωσσολογία |9 53889 | |
700 | 1 | |a Μήτσης, Ναπολέων Σ. |t Διδακτική του γλωσσικού μαθήματος : από τη γλωσσική θεωρία στη διδακτική πράξη |9 103875 | |
710 | 2 | |4 pbl |a Gutenberg |9 27175 | |
942 | |c BK | ||
999 | |c 36120 |d 36120 | ||
952 | |0 0 |1 0 |2 ddc |4 0 |6 371_000000000000000_ΜΗΤ |7 0 |9 48193 |a KDBK |b KDBK |c LCR |d 2014-10-13 |e Αγορά |i 20522014 |l 7 |o 371 ΜΗΤ |p 20522014 |r 2022-04-13 |s 2022-03-23 |w 2019-04-28 |y BK |