Διδακτική του γλωσσικού μαθήματος : από τη γλωσσική θεωρία στη διδακτική πράξη /

Η συστηματική διείσδυση στο γλωσσικό φαινόμενο και η επιστημονική ερμηνεία και ανάλυσή του, έδωσαν την ευκαιρία στους παιδαγωγούς […] να συνειδητοποιήσουν ότι η διδασκαλία της γλώσσας δε μπορεί να περιορίζεται σε μία απλοϊκή διαδικασία απομνημόνευσης παραδειγματικών πινάκων, κανόνων και εξαιρέσεων (...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Μήτσης, Ναπολέων Σ. (Autor)
Médium: Kniha
Jazyk:Greek
Vydáno: Αθήνα : Gutenberg, 2004
Edice:Γλωσσολογική Βιβλιοθήκη ; 5
Témata:
LEADER 03365camaa2200313 4500
001 main_34152
003 GR-kkKDBK
005 20191001213618.0
006 a|||||r|||||||||||
008 960723s2004uuuugr# |||grb||| 001|0 gre d
020 |a 960-01-0612-6 
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
082 0 |a 371 
100 1 |4 aut  |a Μήτσης, Ναπολέων Σ.  |9 14130 
245 1 0 |a Διδακτική του γλωσσικού μαθήματος :  |b από τη γλωσσική θεωρία στη διδακτική πράξη /  |c Ναπολέων Σπ. Μήτσης 
260 |a Αθήνα :  |b Gutenberg,  |c 2004 
300 |a 270 σ. ;  |c 21 εκ. 
490 0 |a Γλωσσολογική Βιβλιοθήκη ;  |v 5 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφία και ευρετήριο 
520 |a  Η συστηματική διείσδυση στο γλωσσικό φαινόμενο και η επιστημονική ερμηνεία και ανάλυσή του, έδωσαν την ευκαιρία στους παιδαγωγούς […] να συνειδητοποιήσουν ότι η διδασκαλία της γλώσσας δε μπορεί να περιορίζεται σε μία απλοϊκή διαδικασία απομνημόνευσης παραδειγματικών πινάκων, κανόνων και εξαιρέσεων (όπως προέβλεπε η παραδοσιακή μέθοδος), αλλά ότι πρέπει να πάριε τον χαρακτήρα μιας πολύπλοκης και σύνθετης διαδικασίας η οποία, για να καταστεί αποτελεσματική, από το ένα μέρος προϋποθέτει επαρκή θεωρητική κατάρτιση, ενώ από το άλλο απαιτεί την εφαρμογή εξειδικευμένων μεθόδων και τεχνικών […]". Έχοντας ως βάση τις διαπιστώσεις αυτές, ο συγγραφέας επιχειρεί, με την εργασία του αυτή, να καλύψει το κενό που υπάρχει σήμερα στον τομέα της εφαρμοσμένης γλωσσολογίας, και να παράσχει στους εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων τα απαραίτητα στοιχεία που θα τους βοηθήσουν ώστε να ανανεώσουν τη διδακτική μεθοδολογία του γλωσσικού μαθήματος και ν' ανταποκριθούν πληρέστερα στο έργο τους. 
650 4 |a Γλώσσα και γλώσσες  |x Σπουδή και διδασκαλία  |9 58273 
650 4 |a Διδασκαλία  |9 67069 
650 4 |a Ελληνική γλώσσα  |x Σπουδή και διδασκαλία  |9 67760 
650 4 |a Ψυχογλωσσολογία  |9 53889 
700 1 |a Μήτσης, Ναπολέων Σ.  |t Διδακτική του γλωσσικού μαθήματος : από τη γλωσσική θεωρία στη διδακτική πράξη  |9 103875 
710 2 |4 pbl  |a Gutenberg  |9 27175 
942 |c BK 
999 |c 36120  |d 36120 
952 |0 0  |1 0  |2 ddc  |4 0  |6 371_000000000000000_ΜΗΤ  |7 0  |9 48193  |a KDBK  |b KDBK  |c LCR  |d 2014-10-13  |e Αγορά  |i 20522014  |l 7  |o 371 ΜΗΤ  |p 20522014  |r 2022-04-13  |s 2022-03-23  |w 2019-04-28  |y BK