Διδακτική του γλωσσικού μαθήματος : από τη γλωσσική θεωρία στη διδακτική πράξη /
Η συστηματική διείσδυση στο γλωσσικό φαινόμενο και η επιστημονική ερμηνεία και ανάλυσή του, έδωσαν την ευκαιρία στους παιδαγωγούς [ ] να συνειδητοποιήσουν ότι η διδασκαλία της γλώσσας δε μπορεί να περιορίζεται σε μία απλοϊκή διαδικασία απομνημόνευσης παραδειγματικών πινάκων, κανόνων και εξαιρέσεων (...
Αποθηκεύτηκε σε:
| Κύριος συγγραφέας: | |
|---|---|
| Μορφή: | Βιβλίο |
| Γλώσσα: | Greek |
| Έκδοση: |
Αθήνα :
Gutenberg,
2004
|
| Σειρά: | Γλωσσολογική Βιβλιοθήκη ;
5 |
| Θέματα: |
| Περίληψη: | Η συστηματική διείσδυση στο γλωσσικό φαινόμενο και η επιστημονική ερμηνεία και ανάλυσή του, έδωσαν την ευκαιρία στους παιδαγωγούς [
] να συνειδητοποιήσουν ότι η διδασκαλία της γλώσσας δε μπορεί να περιορίζεται σε μία απλοϊκή διαδικασία απομνημόνευσης παραδειγματικών πινάκων, κανόνων και εξαιρέσεων (όπως προέβλεπε η παραδοσιακή μέθοδος), αλλά ότι πρέπει να πάριε τον χαρακτήρα μιας πολύπλοκης και σύνθετης διαδικασίας η οποία, για να καταστεί αποτελεσματική, από το ένα μέρος προϋποθέτει επαρκή θεωρητική κατάρτιση, ενώ από το άλλο απαιτεί την εφαρμογή εξειδικευμένων μεθόδων και τεχνικών [
]". Έχοντας ως βάση τις διαπιστώσεις αυτές, ο συγγραφέας επιχειρεί, με την εργασία του αυτή, να καλύψει το κενό που υπάρχει σήμερα στον τομέα της εφαρμοσμένης γλωσσολογίας, και να παράσχει στους εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων τα απαραίτητα στοιχεία που θα τους βοηθήσουν ώστε να ανανεώσουν τη διδακτική μεθοδολογία του γλωσσικού μαθήματος και ν' ανταποκριθούν πληρέστερα στο έργο τους. |
|---|---|
| Φυσική περιγραφή: | 270 σ. ; 21 εκ. |
| Βιβλιογραφία: | Περιέχει βιβλιογραφία και ευρετήριο |
| ISBN: | 960-01-0612-6 |