Σχολική βία, σχολικός εκφοβισμός, θυματοποίηση, ο ρόλος οικογένειας-σχολείου : επιμορφωτικές ανάγκες των εκπαιδευτικών /
Από τα µέσα της δεκαετίας του 1990, έχει απασχολήσει σε µεγάλο βαθµό τους ερευνητές το θέµα της σχολικής βίας. Οι έρευνες που έχουν γίνει πάνω στο συγκεκριµένο ζήτηµα επικεντρώνονται στη διερεύνηση της έκτασης, της συχνότητας και των µορφών σχολικής βίας και εκφοβισµού στην πρωτοβάθµια και δευτεροβά...
保存先:
第一著者: | Τρίγκα-Μερτίκα, Ελένη Δ. (著者) |
---|---|
フォーマット: | 図書 |
言語: | Greek |
出版事項: |
Αθήνα :
Γρηγόρη,
2014
|
版: | 2η έκδ. |
主題: |
類似資料
-
Σχολική βία = Bullying : σχολικός εκφοβισμός, θυματοποίηση, ο ρόλος οικογένειας - σχολείου /
著者:: Τρίγκα-Μερτίκα, Ελένη Δ.
出版事項: (2015) -
Ενδοσχολική βία και σχολικός εκφοβισμός : θεωρητικό πλαίσιο και εκπαιδευτική παρέμβαση : αναγνώριση κι αντιμετώπιση και στο νηπιαγωγείο /
著者:: Τρίγκα-Μερτίκα, Ελένη Δ.
出版事項: (2015) -
Σχολικός εκφοβισμός, Bullying : αποτελεσματικές δεξιότητες επικοινωνίας, τρόποι αντιμετώπισης /
著者:: Ρασιδάκη, Χριστίνα
出版事項: (2015) -
Σχολικός εκφοβισμός : 9+1 σχέδια εργασίας για την πρόληψη και την αντιμετώπιση /
著者:: Χουλιάρα-Σιδερά, Παναγιώτα
出版事項: (2015) -
Ομαδική βία και επιθετικότητα στα σχολεία = Collective violence and aggressiveness at school /
出版事項: (2010)