Social marketing to the business customer : listen to your B2B market, generate major account leads, and build client relationships /

The first book devoted entirely to B2B social marketing B2B markets are fundamentally different from consumer markets. Decisions are made on value, not impulse. Buying cycles are complex, often with many stakeholders involved. Relationships and support are critical. Bet-the-business decisions deman...

Πλήρης περιγραφή

Αποθηκεύτηκε σε:
Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριοι συγγραφείς: Gillin, Paul (Συγγραφέας), Schwartzman, Eric (Συγγραφέας)
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:English
Έκδοση: Hoboken : Wiley, 2011
Θέματα:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Λεπτομέρειες τεκμηρίων από ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Ταξιθετικός Αριθμός: 658 GIL
Αντίγραφο Unknown Στη βιβλιοθήκη  Κάντε κράτηση