Διαφοροποιημένη διδασκαλία : θεωρητικές προσεγγίσεις και εκπαιδευτικές πρακτικές /
Το παρόν βιβλίο αποτελεί την πρώτη σφαιρική επισκόπηση της έννοιας και πρακτικής της διαφοροποιημένης διδασκαλίας από Έλληνες συγγραφείς. Η διαφοροποιημένη διδασκαλία είναι ουσιαστικά μια νέα και ιδιαίτερα επίκαιρη πρόταση αλλαγής της διδασκαλίας, στο πλαίσιο της τυπικής τάξης, η οποία μπορεί να βελ...
Na minha lista:
Outros Autores: | Παντελιάδου, Σουζάνα (Editor), Φιλιππάτου, Διαμάντω (Editor) |
---|---|
Formato: | Livro |
Idioma: | Greek |
Publicado em: |
Αθήνα :
Πεδίο,
2013
|
coleção: | Εκπαίδευση και αναπηρία
|
Assuntos: |
Registros relacionados
-
Πώς να διαφοροποιήσουμε τη διδασκαλία σε τάξεις μεικτής ικανότητας /
por: Tomlinson, Carol Ann
Publicado em: (2015) -
Η ομαδική διδασκαλία στην εκπαίδευση : μια θεωρητική και εμπειρική προσέγγιση /
por: Αναγνωστοπούλου, Μαρία Σ.
Publicado em: (2001) -
Το σύστημα του καταμερισμού των μαθητών σε συνεργαζόμενες ομάδες και η εφαρμογή του
por: Παπανδρέου, Ανδρέας Σπ.
Publicado em: (1959) -
Ειδική εκπαίδευση : επιβοηθητική αγωγή για προβλήματα μάθησης
Publicado em: (1985) -
Ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, δυσλεξία : για εκπαιδευτικούς και γονείς : πρακτικές λύσεις, αποτελεσματική αντιμετώπιση /
por: Κανελλοπούλου, Αφεντία
Publicado em: (2001)