Διαφοροποιημένη διδασκαλία : θεωρητικές προσεγγίσεις και εκπαιδευτικές πρακτικές /
Το παρόν βιβλίο αποτελεί την πρώτη σφαιρική επισκόπηση της έννοιας και πρακτικής της διαφοροποιημένης διδασκαλίας από Έλληνες συγγραφείς. Η διαφοροποιημένη διδασκαλία είναι ουσιαστικά μια νέα και ιδιαίτερα επίκαιρη πρόταση αλλαγής της διδασκαλίας, στο πλαίσιο της τυπικής τάξης, η οποία μπορεί να βελ...
Zapisane w:
Kolejni autorzy: | Παντελιάδου, Σουζάνα (Redaktor), Φιλιππάτου, Διαμάντω (Redaktor) |
---|---|
Format: | Książka |
Język: | Greek |
Wydane: |
Αθήνα :
Πεδίο,
2013
|
Seria: | Εκπαίδευση και αναπηρία
|
Hasła przedmiotowe: |
Podobne zapisy
-
Πώς να διαφοροποιήσουμε τη διδασκαλία σε τάξεις μεικτής ικανότητας /
od: Tomlinson, Carol Ann
Wydane: (2015) -
Η ομαδική διδασκαλία στην εκπαίδευση : μια θεωρητική και εμπειρική προσέγγιση /
od: Αναγνωστοπούλου, Μαρία Σ.
Wydane: (2001) -
Το σύστημα του καταμερισμού των μαθητών σε συνεργαζόμενες ομάδες και η εφαρμογή του
od: Παπανδρέου, Ανδρέας Σπ.
Wydane: (1959) -
Ειδική εκπαίδευση : επιβοηθητική αγωγή για προβλήματα μάθησης
Wydane: (1985) -
Ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, δυσλεξία : για εκπαιδευτικούς και γονείς : πρακτικές λύσεις, αποτελεσματική αντιμετώπιση /
od: Κανελλοπούλου, Αφεντία
Wydane: (2001)